کد خبر : 86192
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

دبیر الگوی مناسبی برای مدیران ورزشی است/ آینده ورزش را با دنیامالی مثبت ارزیابی می‌کنم

دبیر الگوی مناسبی برای مدیران ورزشی است/ آینده ورزش را با دنیامالی مثبت ارزیابی می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا ، غلامرضا محمدی در گفت و گو با برنا درباره حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش در مراسم تقدیر از قهرمانان کشتی و شرایط این روزهای کشتی تحت ریاست علیرضا دبیر صحبت هایی را مطرح کرده که در ادامه میخوانید. *به عنوان یکی از پیشکسوتان کشتی ارزیابی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا ، غلامرضا محمدی در گفت و گو با برنا درباره حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش در مراسم تقدیر از قهرمانان کشتی و شرایط این روزهای کشتی تحت ریاست علیرضا دبیر صحبت هایی را مطرح کرده که در ادامه میخوانید.

*به عنوان یکی از پیشکسوتان کشتی ارزیابی شما از عملکرد فدراسیون کشتی در سال‌های اخیر چیست؟

کار ارزشمندی که در فدراسیون کشتی انجام شده، واقعا قابل تقدیر است. مسئولان فدراسیون در چند سال اخیر به طور بی‌نظیری فعالیت کرده‌اند. از رده نوجوانان تا بزرگسالان، نتایج بسیار خوبی کسب شده و این افتخارات پیاپی باعث شده است که بزرگانی مثل محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان هم در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی ایران حضور پیدا کنند.

*به نظر شما چه کسی بیشترین سهم را در این موفقیت‌ها داشته است؟

بدون شک باید قدر علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی را بدانیم. او کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌ و می‌تواند الگوی خوبی برای مدیران ورزشی باشند.

*با توجه به موفقیت‌های اخیر، چه انتظاری از آینده کشتی ایران دارید؟

کشتی نباید تنها بماند. مسئولان ورزش باید بودجه بیشتری را به کشتی اختصاص دهند تا بتوانیم در المپیک 2028 لس‌آنجلس، عملکرد بهتری نسبت به المپیک پاریس داشته باشیم.

*درباره وزیر جدید ورزش و جوانان صحبت کنید.

احمد دنیامالی از جنس ورزش است و به خوبی شرایط ما را درک می کند. او در مجلس شورای اسلامی هم ارتباطات قوی دارد و آینده ورزش را با حضور این وزیر مثبت ارزیابی می کنم.

*از وضعیت جسمانی حسن یزدانی خبر دارید؟

حسن یزدانی عمل جراحی موفقی روی کتف خود انجام داده است. تا جایی که من اطلاع دارم، او باید حدود یک سال و نیم از میادین دور باشد.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn