کد خبر : 86259
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

هشدار وقوع سیل در مازندران

هشدار وقوع سیل در مازندران

بازدید:۲۹ مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: طی ۲۴ ساعت آینده احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در مسیل‌های استان وجود دارد. بر اساس هشدار هواشناسی با توجه به بارندگی طی امروز جمعه احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در مسیل‌های استان وجود دارد. حسینعلی محمدی با اشاره به ورود سامانه بارشی به مازندران، اظهار

بازدید:۲۹

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: طی ۲۴ ساعت آینده احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در مسیل‌های استان وجود دارد.

بر اساس هشدار هواشناسی با توجه به بارندگی طی امروز جمعه احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در مسیل‌های استان وجود دارد.

حسینعلی محمدی با اشاره به ورود سامانه بارشی به مازندران، اظهار کرد: با توجه به بارش باران، احتمال تشدید فعالیت این سامانه طی امروز و فردا در استان وجود دارد.

وی افزود: بارش رگباری، احتمال جاری‌شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب و طغیان رودخانه‌ها جز مخاطرات این سامانه بارشی است.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با تأکید بر پرهیز از اتراق‌کردن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و مناطق مرتفع، خاطرنشان کرد: پرهیز از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع مورد تأکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تصریح کرد: مردم و مسافران نیز از هرگونه تردد غیرضروری در حاشیه رودخانه‌ها و محورهای کوهستانی، طبیعت‌گردی و کوهنوردی و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

محمدی یادآور شد: دستگاه‌های امدادی و خدماتی در حالت آماده‌باش هستند تا خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

 

انتهای پیام/2111ض

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn