کد خبر : 86479
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

انگیزه‌های تمام‌نشدنی مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس

انگیزه‌های تمام‌نشدنی مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، از همان روزی که یحیی گل محمدی در دوران اول حضورش در پرسپولیس دست روی همبازی سابق اش در صباباتری گذاشت و مجتبی حسینی را به عنوان دستیارش در پرسپولیس روی نیمکت نشاند، انگیزه‌های این چهره برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس به عنوان نفر اول آغاز شد. حسینی در تمام سال‌های اخیر

به گزارش خبرورزشی، از همان روزی که یحیی گل محمدی در دوران اول حضورش در پرسپولیس دست روی همبازی سابق اش در صباباتری گذاشت و مجتبی حسینی را به عنوان دستیارش در پرسپولیس روی نیمکت نشاند، انگیزه‌های این چهره برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس به عنوان نفر اول آغاز شد. حسینی در تمام سال‌های اخیر که هدایت تیم‌های مختلف را برعده داشته نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در هیچ فصلی لقب بازنده و ناکام نداشته است. اوج کار او در نیم فصل قبل بود که پس از جدایی یحیی گل محمدی برخی از بازیکنان پرسپولیس به مدیریت باشگاه پیشنهاد دادند با توجه به سبک نزدیک مجتبی حسیتی و یحیی و این که این دو سال‌ها کنار هم کار کرده اند، به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اما درنهایت رضا درویش زیر بار نرفت و کار را با اوسمار ادامه داد که با وجود تمام انتقادها درنهایت قهرمانی سرخ‌ها نشان داد که تصمیم درویش تصمیم درستی بوده است.

 همین موضوع و این که حسینی به یکی از گزینه‌های پرسپولیس تبدیل شد به خودی خود این ذهنیت را برای حسینی ایجاد کرد که حالا به همراه نفراتی چون مهدی تارتار در بین مربیان داخلی محتمل‌ترین گزینه‌ها برای هدایت پرسپولیس هستند و همین تفکر کافی است تا او برای تقابل با پرسپولیس و اثبات توانایی‌هایش مقابل این تیم بیشتر از هر رویارویی دیگری انگیزه داشته باشد.

از این رو بی تردید مجتبی حسینی امروز نیز با انگیزه‌های زیادی مقابل پرسپولیس و گاریدو حاضر می‌شود تا نشان دهد توانایی هدایت پرسپولیس به عنوان نفر اول را دارد.
 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn