کد خبر : 86494
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

آنچلوتی یک ستاره رئال مادرید را فدا می‌کند!

آنچلوتی یک ستاره رئال مادرید را فدا می‌کند!

به گزارش خبرگزاری برنا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به دنبال پیدا کردن ریتم گمشده تیم خود است و می‌خواهد یکی از سه مهاجم مادرید را فدا کند تا به انقلاب کوچک خود در تیم برسد. گفته می‌شود آمدن امباپه به رئال، این تیم را به یک قدرت غیر قابل توقف در اروپا و اسپانیا

به گزارش خبرگزاری برنا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به دنبال پیدا کردن ریتم گمشده تیم خود است و می‌خواهد یکی از سه مهاجم مادرید را فدا کند تا به انقلاب کوچک خود در تیم برسد.

گفته می‌شود آمدن امباپه به رئال، این تیم را به یک قدرت غیر قابل توقف در اروپا و اسپانیا تبدیل کرده، اما با این حال تیم هنوز به تعادل مناسب نرسیده و عملکرد خوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان نشان نمی‌دهد.

به نقل از مارکا، آنچلوتی که از ابداع تاکتیک‌های جدید برای بهتر شدن ترکیب خود ترسی ندارد به نتیجه نهایی رسیده و آن هم تغییر سیستم تیم و استفاده از ۴ هافبک است. هدف از این تغییر ایجاد تعادل در تیم و فدا کردن یک بازیکن هجومی در قبال ایجاد استحکام بیشتر است. خصوصا در بازی‌های حساس و خارج از برنابئو، برای مثال دربی پیش رو مقابل اتلتیکومادرید.

گفتنی است در حال حاضر بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و این مساله در تغییر تدابیر تاکتیکی آنچلوتی برای آینده بی‌تاثیر نیست.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn