کد خبر : 86549
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

خلاصه بازی استقلال نساجی امروز جمعه 30 شهریور

خلاصه بازی استقلال نساجی امروز جمعه 30 شهریور

برای پایان دادن به وضعیت نه چندان مساعد در جدول رده بندی لیگ برتر و بازگشت به یک روند خوب در فصل جدید، هر دو تیم استقلال و نساجی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به دنبال پیروزی در مسابقه امروز هستند. به گزارش《شایانیوز》 و یه نقل از ورزش سه؛ ساکت الهامی که پس از شکست مقابل

برای پایان دادن به وضعیت نه چندان مساعد در جدول رده بندی لیگ برتر و بازگشت به یک روند خوب در فصل جدید، هر دو تیم استقلال و نساجی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به دنبال پیروزی در مسابقه امروز هستند.

به گزارش《شایانیوز》 و یه نقل از ورزش سه؛ ساکت الهامی که پس از شکست مقابل تیم فوتبال چادرملو یزد از سمت خود استعفا داده بود، با مخالفت مدیریت جدید باشگاه و شخص علی خطیر مواجه شد و به سمت خود در این باشگاه بازگشت. او که سابقه زیادی در متوقف کردن استقلال دارد، می‌خواهد که از فرصت به دست آمده و شرایط میزبانی نهایت استفاده را برده و یک بار دیگر مقابل آبی‌های پایتخت به نتیجه لازم دست پیدا کند.

شرح گل

نساجی یک – صفر استقلال (دقیقه 45+1: کوین یامگا): نساجی صاحب یک فرصت فوق العاده شد. پاس پشت دفاع به پاکدل رسید که شوت محکم این بازیکن را حسینی برگشت داد. در برگشت توپ به زامهران رسید که پس از تکل زبیر نیک نفس، مهاجم نساجی روی زمین افتاد. با بازبینی صحنه توسط VAR، داور یک خطای پنالتی به سود نساجی اعلام کرد و کوین یامگا پشت توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد تا بازی یک بر صفر به سود میزبان شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn