کد خبر : 86617
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳

آغاز رای‌گیری زودهنگام انتخاباتی در ایالت‌های ویرجینیا، مینه‌سوتا و ویرجینیای جنوبی

آغاز رای‌گیری زودهنگام انتخاباتی در ایالت‌های ویرجینیا، مینه‌سوتا و ویرجینیای جنوبی

به گزارش پارسینه به نقل از فرارو، حدود ۷ هفته مانده به انتخابات ۵ نوامبر آینده، رای گیری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از جمعه ۳۰ شهریور (امروز) در ایالت‌های ویرجینیا، مینه‌سوتا و داکوتای جنوبی آغاز می‌شود. به گزارش العربیه، بدین ترتیب رای‌دهندگان می‌توانند شخصاً با حضور در مراکز رای گیری یا با رای

به گزارش پارسینه به نقل از فرارو، حدود ۷ هفته مانده به انتخابات ۵ نوامبر آینده، رای گیری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از جمعه ۳۰ شهریور (امروز) در ایالت‌های ویرجینیا، مینه‌سوتا و داکوتای جنوبی آغاز می‌شود.

به گزارش العربیه، بدین ترتیب رای‌دهندگان می‌توانند شخصاً با حضور در مراکز رای گیری یا با رای دادن از طریق پست، در این رای‌گیری شرکت کنند.

در حالی که رای‌گیری زودهنگام در مینه‌سوتا و داکوتای جنوبی از طریق پست یا حضوری، امکان‌پذیر است، رای‌دهی در ویرجینیا به مراجعه مستقیم به مراکز رای‌گیری به شکل حضوری محدود می‌شود.

رای‌گیری زودهنگام در چارچوب شماری از گزینه‌های انتخاباتی است که ایالت‌ها برای تسهیل روند رای گیری قبل از روز انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ۵ نوامبر ارائه می‌کنند.

رای‌گیری زودهنگام در طول انتخابات ۲۰۲۰ که طی آن بیش از ۱۰۰ میلیون رای‌دهنده قبل از روز انتخابات از طریق پست یا شخصاً رای خود را به صندوق انداختند تا از ازدحام در مراکز رای‌گیری در بحبوحه شیوع همه‌گیری کرونا در آن زمان جلوگیری شود، بسیار متداول شد.

بسیاری از ایالت‌ها به ارائه این گزینه‌های انتخاباتی در انتخابات‌های بعدی ادامه دادند.

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn