کد خبر : 86638
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

جواد نکونام: اخراج روزبه چشمی اشتباه بود/تلاش استقلال برای قهرمانی

جواد نکونام: اخراج روزبه چشمی اشتباه بود/تلاش استقلال برای قهرمانی

به گزارش گروه اجتماعی حیات،  جواد نکونام در نشست خبری بعد از تساوی برابر تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بازی با کیفیتی بود، اظهار کرد: هرچند بارندگی یک مقدار به ضرر تیم ما بود اما تیم خیلی خوب بازی کرد و توانستیم مالکانه بازی کنیم و خلق موقعیت داشته باشیم. وی با بیان اینکه سومین

به گزارش گروه اجتماعی حیات،  جواد نکونام در نشست خبری بعد از تساوی برابر تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بازی با کیفیتی بود، اظهار کرد: هرچند بارندگی یک مقدار به ضرر تیم ما بود اما تیم خیلی خوب بازی کرد و توانستیم مالکانه بازی کنیم و خلق موقعیت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سومین بازی است که با بدشانسی روبرو می‌شویم، ادامه داد: تیم ما در شکل حمله خوب بود و در یک لحظه غفلت و بی‌احتیاطی گل اول را خوردیم.

نکونام با اظهار این که نیمه اول را خوب تمام کردیم ادامه داد: در نیمه دوم نیز با خلق موقعیت گلزنی کردیم و توانستم بازی را تحت کنترل خود داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه تیم خوب بازی کرد، تصریح کرد: از نظر تاکتیکی و فوتبالی تیم و بسیار خوب بازی کرد و با اینکه ۳ بازیکن تیم ملی ما نبودند توانستیم بازی را تحت کنترل داشته باشیم و خلق موقعیت کنیم.

وی با بیان اینکه داور یک پنالتی را به نفع ما نگرفت و ۱۰۰ اشتباه کرد یادآور شد: نگاه ما رو به جلو است و با بهبودی مصدومان تیم بهتری خواهیم داشت.

نکونام با بیان اینکه قطعاً باید تلاش کنیم تا قهرمان شویم به مکث طولانی وی ای آر اشاره به اضافه کرد: طول کشیدن تصمیم گیری به ضرر ما تمام شد زیر و سبب افت ریتم بازی می‌شد.

سرمربی استقلال تهران با اظهار اینکه صحنه روزبه چشمی اخراج نداشت افزود: به نظرم صحنه اخراج اشتباه بود و امروز دوباره متضرر شدیم.

وی گفت امروز امیدوارم بازیکنان مصدوم برسند و شرایط تیم ایده آل‌تر شود.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn