کد خبر : 86643
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

حاشیه در دل جشن گل پرسپولیسی ها/ ستاره قرمزها قهر کرد!

حاشیه در دل جشن گل پرسپولیسی ها/ ستاره قرمزها قهر کرد!

به گزارش پارسینه به نقل از خبر ورزشی، پرسپولیس خیلی زود در بازی مقابل آلومینیوم با گل کنعانی زادگان پیش افتاد ولی این گل یک حاشیه در دل خود داشت. علیپور که خودش پنالتی را گرفته بود، دوست داشت خودش پنالتی را بزند تا در این فصل پایش برای اولین بار به گل باز شود.

به گزارش پارسینه به نقل از خبر ورزشی، پرسپولیس خیلی زود در بازی مقابل آلومینیوم با گل کنعانی زادگان پیش افتاد ولی این گل یک حاشیه در دل خود داشت. علیپور که خودش پنالتی را گرفته بود، دوست داشت خودش پنالتی را بزند تا در این فصل پایش برای اولین بار به گل باز شود. با این حال کنعانی زادگان که پنالتی زن اول پرسپولیس به حساب می آید، توپ را برداشت و اجازه نداد بازیکن دیگری پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد.

بعد از گل شدن پنالتی، علیپور که از پنالتی نزدن ناراحت شده بود و انتظار داشت همبازیش اجازه زدن پنالتی را به او می داد، در جشن شادی بعد از گل همبازیانش شرکت نکرد تا به این شکل ناراحتی اش را نشان دهد. محمدحسین کنعانی هم وقتی ناراحتی علیپور را دید، بعد از رقص معروفش و البته شرکت در جشن تیمی، سمت علیپور رفت و او را در آغوش کشید تا به نوعی از دل او در بیاورد. 

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn