کد خبر : 86648
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

شیوع آنفولانزا در اردوی تیم ملی/ فرانسه و ویروس هم‌دست شدند!

شیوع آنفولانزا در اردوی تیم ملی/ فرانسه و ویروس هم‌دست شدند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال ایران صعود خود از گروه را قطعی کرد و بازی سوم مقابل فرانسه فقط برای صدرنشینی تاثیر دارد اما خبر بد در آستانه این بازی شیوع ویروس آنفولانزا در تیم ملی است. پیگیری‌های خبرنگار برنا نشان می‌دهد امروز چند بازیکن تیم ملی چون درخشانی، داوودی، یوسف‌خواه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال ایران صعود خود از گروه را قطعی کرد و بازی سوم مقابل فرانسه فقط برای صدرنشینی تاثیر دارد اما خبر بد در آستانه این بازی شیوع ویروس آنفولانزا در تیم ملی است.

پیگیری‌های خبرنگار برنا نشان می‌دهد امروز چند بازیکن تیم ملی چون درخشانی، داوودی، یوسف‌خواه و مومنی دچار ویروس شده‌اند و آقاپور هم مشکوک به ابتلا به ویروس است. همچنین احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال هم دچار ویروس شده.

این مساله در حالی اتفاق افتاده که سنگ‌سفیدی و طیبی مقابل فرانسه محروم هستند و به این ترتیب شمسایی برای دیدار آخر، کاری سخت برای انتخاب بازیکن دارد.

گفتنی است دیدار ایران مقابل فرانسه یکشنبه عصر برگزار می‌شود و باید دید تا آن زمان یا در شرایط بدبینانه‌تر، تا بازی بعدی بازیکنان می‌توانند سلامتی خود را بازیابند یا خیر.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn