کد خبر : 86656
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

شوک بزرگ به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اورونوف مصدوم و تعویض شد

شوک بزرگ به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اورونوف مصدوم و تعویض شد

به گزارش پارسینه به نقل از خبرآنلاین، ستاره ازبک تیم پرسپولیس که در چند هفته اخیر بهترین بازیکن این تیم بوده، در دیدار با آلومینیوم اراک روی تکل شدید بازیکن حریف مصدوم شد و نتوانست به کار خود ادامه دهد و پیش از پایان نیمه اول زمین را ترک کرد. این در حالی است که

به گزارش پارسینه به نقل از خبرآنلاین، ستاره ازبک تیم پرسپولیس که در چند هفته اخیر بهترین بازیکن این تیم بوده، در دیدار با آلومینیوم اراک روی تکل شدید بازیکن حریف مصدوم شد و نتوانست به کار خود ادامه دهد و پیش از پایان نیمه اول زمین را ترک کرد.

این در حالی است که اورونوف در آخرین دقایق نیمه اول به حدی دچار تشدید درد شد که روی زمین نشست و در شرایطی که عضله پشت ران خود را گرفته بود، از کادرفنی تیمش درخواست کرد تا او را تعویض کند.

در این صحنه بود که فرشاد احمدزاده از روی نیمکت بلند شد و بعد از گرم کردن کوتاه، جای اوستون اورونوف را در زمین گرفت. مصدومیت اورونوف به حدی بود که او حتی به پاسخ گاریدو برای اینکه دو دقیقه در زمین بماند تا زمان توقف سرخپوشان سوخت نشود هم پاسخ منفی داد.

پرسپولیس حالا در آستانه بازی استقلال با مصدومیت اورونوف، بهترین بازیکن تهاجمی خود، مواجه شده و حالا کادرفنی و بازیکنان این تیم نگران وضعیت او برای این بازی حساس خواهند بود.

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn