کد خبر : 86668
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸

ضربه سنگین مرزبانان فراجا به گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرق

ضربه سنگین مرزبانان فراجا به گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرق

سردار “احمدعلی گودرزی” فرمانده مرزبانی فراجا در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان دلاور استان سیستان و بلوچستان مستقر در نوار مرزی شهرستان سیرکان، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و رصد لحظه ای مرز؛ متوجه تحرک تعدادی از اعضای گروهک تروریستی برای ورود به مرز و انجام اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند. وی با بیان

سردار “احمدعلی گودرزی” فرمانده مرزبانی فراجا در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان دلاور استان سیستان و بلوچستان مستقر در نوار مرزی شهرستان سیرکان، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و رصد لحظه ای مرز؛ متوجه تحرک تعدادی از اعضای گروهک تروریستی برای ورود به مرز و انجام اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی مرزبانی فراجا با آمادگی عملیاتی و رزمی، اعضای گروهک تروریستی را قبل از ورود به داخل کشور غافلگیر کردند، افزود: این تیم تروریستی قصد داشت برای اقدامات خرابکارانه در داخل کشور از منطقه عمومی مرزی وارد کشور شود که با هوشیاری و آتش سنگین غیورمردان مرزبانی، طی یک عملیات ضربتی با شکست مواجه و ضربه سنگین بر پیکره آنان وارد شد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا با اشاره به هلاکت 2 نفر از اعضای این گروهک تروریستی، اظهار داشت: مرزبانان در پاکسازی منطقه، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، تعداد 2 دستگاه بیسیم دستی، 21 عدد سینه خشاب، 2 عدد شارژر بیسیم، یک عدد دوربین مادون قرمز، یک عدد تله انفجاری دست ساز، 2 عدد باطری تله انفجاری، یک عدد گوشی هوشمند، البسه پلنگی و خاکی، اقلام غذایی و یک دستگاه تلفن ماهواره ای کشف کردند.

سردار گودرزی تأکید کرد: مرزبانان دلاور، سلحشور و جان برکف مرزبانی انتظامی کشور ضمن پاسداری از کیان ایران اسلامی، با هرگونه تجاوز مرزی و گروهک های تروریستی و اشرار مسلح قاطعانه برخورد خواهند کرد.

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn