کد خبر : 86786
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۱۲

ادعای عجیب مدیرعامل آلومینیوم: پرسپولیس وقت تلف می‌کرد!

ادعای عجیب مدیرعامل آلومینیوم: پرسپولیس وقت تلف می‌کرد!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد رجائیان گفت: پرسپولیسی ها وقت تلف می کردند. مدیرعامل آلومینیوم اراک  پس از شکست ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس، به برخی از اتفاقات این مسابقه اشاره کرد و اذعان کرد بازیکنان این تیم وقت‌کشی می کردند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه آلومینیوم اراک مبلغی برای میزبانی

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد رجائیان گفت: پرسپولیسی ها وقت تلف می کردند.

مدیرعامل آلومینیوم اراک  پس از شکست ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس، به برخی از اتفاقات این مسابقه اشاره کرد و اذعان کرد بازیکنان این تیم وقت‌کشی می کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه آلومینیوم اراک مبلغی برای میزبانی از دربی تهران از استقلال (میزبان دربی) دریافت می‌کند یا خیر، گفت: از همین جا به سمیعی می‌گویم اگر پول نریزید، اجازه برگزاری بازی را نمی‌دهیم! البته رقم زیادی نمی‌خواهیم. مربیان ما راضی نیستند که دربی در اراک برگزار شود، اما باید کمک کنیم فوتبال جریان داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود استقلال برای میزبانی از دربی باید دو میلیارد تومان به آلومینیوم پرداخت کند، خاطرنشان کرد: بله. این مسابقه قرارداد دو میلیاردی می‌خواهد.

رجائیان در مورد اهمیت میزبانی از دربی تهران برای استان مرکزی تصریح کرد: دربی بزرگترین مسابقه فوتبال خاورمیانه است و با آن‌همه تماشاگر، یک فرصت محسوب می‌شود. از مسئولان استان مرکزی تقاضا می‌کنم که از این فرصت استفاده کنند. سه ورزشگاه برای میزبانی از دربی مطرح شد و با توجه به اینکه استادیوم اراک استاندارد‌های خوبی دارد، در اولویت قرار گرفت.

وی درباره وضعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و نقش حاشیه‌های سال گذشته سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال در این  مساله عنوان کرد: این موضوع در اختیار باشگاه آلومینیوم نیست. استان مرکزی اولین استانی بود که بانوان را به ورزشگاه‌ها راه داد و اتفاق خوبی افتاد. نمی‌گویم حسینی کاملاً مقصر بود، اما پس از اتفاقی که افتاد، دستور آمد تا زمانی که شرایط ورود بانوان تسهیل نشده، آنها به ورزشگاه نیایند.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn