کد خبر : 86843
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۵۱

دیدار سرمربی تیم ملی و استاندار خراسان رضوی

دیدار سرمربی تیم ملی و استاندار خراسان رضوی

به گزارش . ساناپرس،در این جلسه مسائل مربوط به میزبانی تیم ملی فوتبال کشورمان در مشهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از بیان درخواست‌های فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال، استاندار خراسان رضوی هم با تاکید بر رعایت و بررسی همه جوانب و جلوگیری از اتفاقات نا

به گزارش ساناپرس،در این جلسه مسائل مربوط به میزبانی تیم ملی فوتبال کشورمان در مشهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از بیان درخواست‌های فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال، استاندار خراسان رضوی هم با تاکید بر رعایت و بررسی همه جوانب و جلوگیری از اتفاقات نا خوشایند دستور تشکیل ستاد برگزاری این مسابقات را داد.

محمدرضا ساکت عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این جلسه اظهارکرد: مسئولین در استان زحمت زیادی کشیدند تا شرایط مساعدی آماده شود و تیم ملی بتواند در مشهد حضور داشته باشد، ما در مقطع حساس هستیم و برای یک میزبانی خوب یک کار ملی باید شکل بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: ورزشگاه امام رضا (ع) مورد بررسی قرار گرفت، ظرفیت و سالن‌های مختلف و ورودی بانوان بازدید شد، خداروشکر ورزشگاه استاندار‌های لازم را دارد و مشکلی خاصی از دید استاندارد‌های afc وجود ندارد.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی برگزاری این رقابت‌ها با حضور افراد برگزار کننده و نهاد‌های مسئول از هفته آینده در مشهد تشکیل خواهد شد، امیدواری برکزاری این بازی یک نمایش خوب و یک اقدام ارزشمند در شهر مشهد و آبروداری ملی باشد.

قلعه نویی: امیدوارم مشهد در لیگ برتر هم تیم داری کند

همچنین امیر قلعه نویی در این دیدار اظهارکرد: من خودم رگ و ریشه‌ای متعلق به این استان دارم و عرق خاصی دارم و در ابتدای حضورم هم در تیم ملی پیشنهاد میزبانی در مشهد را دادم.

وی ادامه داد: تیمی که با آن بازی داریم جام جهانی برگزار کرده و ماهم باید در میزبانی خودمان را نشان دهیم، میزبانی خوب در این بازی به همان اندازه نتیجه اهمیت دارد و باید همه افراد مسئول کمک کنند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: تیم ملی تیم همه مردم ایران هست و خیلی علاقه داریم این تیم در همه جای ایران در کنار مردم باشد، مشهد هم یک شهر مهم و به نوعی نماد فرهنگی و مذهبی ملت ما است.

وی ادامه داد: ما در مشهد یک سخت افزار و ویترین خوب برای فوتبالمان داریم، بازیکنان تیم ملی اکثرا از شهرستان‌ها هستند و چه اشکالی دارد تیم ملی در همه جای ایران به میدان برود.

قلعه نویی افزود: خداروشکر می‌کنم قرار است در مشهد به میدان برویم و با این زیر ساخت اتفاقاتی که در یکی دوماه گذشته در حوزه میزبانی بازی‌های مختلف اتفاق افتاده از بین برود.

وی تصریح کرد: همه ایران دوست دارند در مشهد تیم فوتبال باشد و این تیم در ورزش کشور نقشی پر رنگ بازی کند، امیدواریم با یک بازی خوب و میزبانی عالی در مشهد با رعایت مولفه‌های فرهنگی و اخلاقی کام مردم ایران را شیرین کنیم.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn