کد خبر : 86890
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۱۹

کارشناس داوری پرسپولیس و آلومینیوم؛ پنالتی نبود و گل مردود!

کارشناس داوری پرسپولیس و آلومینیوم؛ پنالتی نبود و گل مردود!

نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،  در مورد پنالتی دقیقه ۳ پرسپولیس گفت: تصمیم داور در این صحنه درست بود و مدافع آلومینیوم روی علی علیپور مرتکب خطا شد و داور به درستی پنالتی را به سود پرسپولیس اعلام کرد. وی در مورد صحنه حساس بعدی این دیدار تاکیدکرد: در

نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،  در مورد پنالتی دقیقه ۳ پرسپولیس گفت: تصمیم داور در این صحنه درست بود و مدافع آلومینیوم روی علی علیپور مرتکب خطا شد و داور به درستی پنالتی را به سود پرسپولیس اعلام کرد.

وی در مورد صحنه حساس بعدی این دیدار تاکیدکرد: در دقیقه ۱۰ هندی در محوطه جریمه آلومینیوم صورت نگرفت و داور به درستی ادامه بازی را اعلام کرد. در این صحنه پنالتی برای پرسپولیس رخ نداد.

این کارشناس داوری تصریح کرد: در دقیقه ۶۹ بازیکن آلومینیوم اراک روی ارونوف خطا کرد و داور باید با کارت زرد بازیکن آلومینیوم را جریمه می‌کرد. این در حالی بود که دو دقیقه بعد، داور خطای بازیکن پرسپولیس روی بازیکن آلومینیوم را اعلام نکرد.

رودنیل در خصوص گل دوم پرسپولیس که در دقیقه ۴۰ توسط علی علیپور به ثمررسید، خاطرنشان کرد: در این صحنه مهاجم پرسپولیس در موقعیت آفساید دروازه آلومینیوم را بازکرد و تصمیم داور در مورد رد گل پرسپولیس کاملا صحیح بود.

وی در خصوص قضاوت داور در نیمه دوم گفت: گل دقیقه ۶۹ پرسپولیس درست بود ولی گل دقیقه ۷۳ در حالی به ثمر رسید که قبل از به ثمررسیدن گل بازیکن پرسپولیس روی دروازه بان آلومینیوم مرتکب خطا شد و گل قانونی نبود.

این داور قدیمی در مورد اعلام پنالتی در دقیقه ۸۷ روی میلاد محمدی اظهارداشت: در این دقیقه خطایی روی بازیکن پرسپولیس اتفاق نیفتاد و رد این پنالتی توسط VAR تصمیم درستی بود.

رودنیل در پایان گفت: در هفتمین دقیقه از وقت اضافه در نیمه دوم، آفساید عیسی آل کثیر به درستی اعلام نشد و تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود.

 

انتهای پیام/ 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn