کد خبر : 86899
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۳۸

هوادار برابر فولاد به دنبال نخستین پیروزی در لیگ امسال

هوادار برابر فولاد به دنبال نخستین پیروزی در لیگ امسال

مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ دیدار امشب به پایان می‌رسد. پرونده مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ دیدار  امشب بسته می‌شود و تیم هوادار به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود و تیم استقلال خوزستان پذیرای تیم فوتبال چادرملو اردکان است.    هوادار تهران- فولاد خوزستان/ شنبه ۱۸:۴۵  تیم

مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ دیدار امشب به پایان می‌رسد.

پرونده مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ دیدار  امشب بسته می‌شود و تیم هوادار به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود و تیم استقلال خوزستان پذیرای تیم فوتبال چادرملو اردکان است.   

هوادار تهران- فولاد خوزستان/ شنبه ۱۸:۴۵ 

تیم هوادار در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با کسب ۲ تساوی و ۲ شکست در قعر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد. این تیم بردی در لیگ برتر کسب نکرده و گلی هم نزده است.

شاگردان مهدی رحمتی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم فولاد را به دست آورند  تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کرده  و از انتهای جدول فرار کنند و از بحران خارج شوند.  

در آن طرف، تیم فولاد خوزستان هفته گذشته برابر تیم خیبر خرم آباد به تساوی دست یافت و با ۵ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

 شاگردان گل محمدی به برد بازی خارج از خانه برابر تیم هوادار نیاز مبرم دارند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند.  

جدال یحیی گل محمدی و مهدی رحمتی مربیان پرسپولیسی و استقلالی به جذابیت این بازی می‌افزاید.  

۲ تیم تاکنون ۵ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته اند که  یک پیروزی به نفع فولاد و ۴ مرتبه تساوی رقم خورده است. یحیی گل‌محمدی پیش از این در تیم پدیده، به عنوان سرمربی مهدی رحمتی فعالیت می‌کرد.  

استقلال خوزستان – چادرملو اردکان/ شنبه ۱۹:۳۰

تیم استقلال خوزستان هفته گذشته برابر تیم شمس آذر قزوین به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و با ۵ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.   

آبی پوشان اهوازی می‌خواهند با حمایت هواداران خونگرم خود ۳ امتیاز بازی خانگی  برابر تیم تازه وارد لیگ برتر را کسب کنند تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.  

در آن طرف،   تیم چادرملو  که امسال به لیگ برتر فوتبال آمده است، هفته گذشته با برتری برابر تیم نساجی توانست اولین برد تاریخ لیگ برتری خود را کسب کند و با ۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.   

هر ۲ تیم به دنبال ۳ امتیاز این بازی هستند تا دومین برد خود را در لیگ برتر فوتبال کسب کنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.  

خبرنگار: مریم طایفه 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn