کد خبر : 8692
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۳۲

دو ستاره لیگ برتری به پیشنهادات استقلال و پرسپولیس واکنش نشان دادند

دو ستاره لیگ برتری به پیشنهادات استقلال و پرسپولیس واکنش نشان دادند

نواندیش: محمدجواد محمدی مهاجم ذوب آهن و مهدی لیموچی بازیکن آلومینیوم به پیشنهادات استقلال و پرسپولیس واکنش نشان دادند. در این رابطه مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد پیشنهاداتی از دو باشگاه مطرح لیگ برتری دریافت کرده است.  به نوشته تسنیم، محمدجواد محمدی درباره فصلی که در ذوب‌آهن پشت سر گذاشت گفت:خدا

نواندیش: محمدجواد محمدی مهاجم ذوب آهن و مهدی لیموچی بازیکن آلومینیوم به پیشنهادات استقلال و پرسپولیس واکنش نشان دادند.

دو ستاره لیگ برتری به پیشنهادات استقلال و پرسپولیس واکنش نشان دادند

در این رابطه مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد پیشنهاداتی از دو باشگاه مطرح لیگ برتری دریافت کرده است. 

به نوشته تسنیم، محمدجواد محمدی درباره فصلی که در ذوب‌آهن پشت سر گذاشت گفت:
خدا را شکر فصل خوبی بود و ما توانستیم رتبه پنجم را به دست بیاوریم. من هم در فصل گذشته هشت گل زدم که البته هیچ‌کدام از آنها از روی ضربه پنالتی نبود. ما در طول فصل چند ضربه پنالتی را از دست دادیم و اگر من ضربات پنالتی را می‌زدم می‌توانستم آمار گل بهتری داشته باشم، ولی در مجموع از عملکردم راضی هستم.

وی در مورد وضعیت قراردادش با ذوب‌آهن تأکید کرد: من بازیکن آزاد هستم و با چند پیشنهاد هم مواجه شدم و تلاش می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم. عجله زیادی هم برای تصمیم‌گیری ندارم.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به اینکه گفته می‌شود نامش در لیست پرسپولیس قرار دارد، اظهار داشت: من از دو تیم بالای جدول پیشنهاد دارم و در حال مذاکره با آنها هستم. امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرم.

همچنین، مهدی لیموچی در پیامی که در صفحه شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرد به ابهاماتی در خصوص تیم آینده اش و شرایطش در فصل نقل و انتقالات پاسخ داد.

در پیام لیموچی آمده است: سلام به تمام هوادار‌های عزیز فوتبال ایران.
با عنایت خداوند بزرگ به من و زحمات خودم و مربیان زحمتکش تو تمام این سال‌ها و حمایت خانواده و دوستان نزدیکم تونستم فصل خوبی رو با تیم آلومینیوم اراک زیر نظر سرمربی محترم آقای حسینی داشته باشم که ثمره اون دعوت به اردو‌های قبلی تیم ملی توسط سرمربی محترم تیم ملی آقای قلعه نویی بود. چند پیشنهاد از باشگاه‌های بزرگ کشور دارم با مدیر برنامه خودم در حال بررسی هستم که بتونم شرایط فوتبالی رو به رشدی داشته باشم. رد کردن و یا قبول هر پیشنهادی صرفا فوتبالی خواهد بود و مسائل و حاشیه‌هایی که متاسفانه پیج‌های زرد دارن دامن میزنن رو قویا رد می کنم. بنده افتخار می کنم که قبل از انتقال به تیم‌های بزرگ کشور در فصل آینده، از باشگاه بزرگی مثل آلمینیوم اراک تونستم به تیم ملی دعوت بشم!

خبرمرتبط:  انفجار اولین بمب نقل و انتقالات در تراکتور: دومین ستاره پرسپولیس هم پرید! 

واکنش عجیب مدیرعامل سپاهان به خبر مذاکره و توافق پرسپولیس با پیام نیازمند و فرشاد احمدزاده / تکلیف رامین رضاییان و امید نورافکن را روشن کرد 

ارادتمند شما مردم عزیز ایران ؛ مهدی لیموچی

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn