کد خبر : 86972
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

مهاجم پرسپولیس طاقت انتقاد نداشت!

مهاجم پرسپولیس طاقت انتقاد نداشت!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عیسی که در حضور علیپور و با توجه به نوع بازی پرسپولیس نیمکت نشین است، در دقایقی که فرصت بازی کردن پیدا می‌کند، کاملا بی‌دقت و بدون تمرکز است و فرصت های زیادی را در چند بازی اخیر از دست داده است. آل‌کثیر در دیدار مقابل آلومینیوم هم وقتی به عنوان

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عیسی که در حضور علیپور و با توجه به نوع بازی پرسپولیس نیمکت نشین است، در دقایقی که فرصت بازی کردن پیدا می‌کند، کاملا بی‌دقت و بدون تمرکز است و فرصت های زیادی را در چند بازی اخیر از دست داده است.

آل‌کثیر در دیدار مقابل آلومینیوم هم وقتی به عنوان یار جانشین وارد زمین شد، یکی دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد و همین موضوع باعث اعتراض هواداران حاضر در ورزشگاه شد. اعتراضی که اصلا عیسی انتظارش را نداشت و این بازیکن را عصبانی کرد. بعد از سوت پایان بازی آل‌کثیر به حالت قهر قصد داشت فورا راهی رختکن شود.

این درحالی بود که سایر بازیکنان پرسپولیس جشن پیروزی گرفته بودند و مشغول شادی با هواداران بودند. عیسی که از انتقاد هواداران ناراحت شده بود، نمی‌خواست در جشن تیمش شرکت کند ولی با صحبت های گاریدو با او ، از تصمیمش صرف نظر کرد و به جمع سایر همبازیانش اضافه شد. گاریدو از مهاجم تیمش خواست آرامشش را حفظ کند و به جای رفتن به رختکن در جشن پیروزی تیم شرکت کند.

منبع خبر: همشـهری

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn