کد خبر : 87057
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

سکونشینی خرید جنجالی پرسپولیس

سکونشینی خرید جنجالی پرسپولیس

​سعید مهری نتوانست برای بازی با آلومینیوم جایی در تفکرات گاریدو داشته باشد. به گزارش زنهار، با توجه به محدودیت لیست بازی‌ها، خط خوردن ستاره‌های نام آشنا در هر بازی به سوژه جالبی برای هواداران تبدیل شده است. در بازی پرسپولیس و آلومینیوم مرتضی پورعلی‌گنجی و ایوب العملود دو خط خورده اجباری پرسپولیس به


​سعید مهری نتوانست برای بازی با آلومینیوم جایی در تفکرات گاریدو داشته باشد.


سکونشینی خرید جنجالی پرسپولیس


به گزارش زنهار، با توجه به محدودیت لیست بازی‌ها، خط خوردن ستاره‌های نام آشنا در هر بازی به سوژه جالبی برای هواداران تبدیل شده است.

در بازی پرسپولیس و آلومینیوم مرتضی پورعلی‌گنجی و ایوب العملود دو خط خورده اجباری پرسپولیس به خاطر مصدومیت بودند و علاوه بر آن‌ها میلاد سرلک و سعید مهری نیز نتوانستند به نیمکت پرستاره پرسپولیس برسند.

آخرین خرید تابستانی سرخپوشان سعید مهری بود که با سروصدای زیادی پرسپولیسی شد و باعث خروج سینا اسدبیگی از لیست پرسپولیس هم شد.

با این حال گاریدو او را از لیست بازی برابر الاهلی و آلومینیوم کنار گذاشت تا در آستانه دربی او بازی با پیراهن پرسپولیس را تجربه نکرده باشد.

باید دید شرایط و انگیزه این بازیکن به حدی خواهد بود که با سکونشین کردن یک ستاره دیگر شانس بازی مقابل تیم سابق خود در دربی را به دست بیاورد یا خیر.






منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn