کد خبر : 87114
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

مدل های مختلف دورس تو کرکی دخترانه / خوش جذبه بودن اتفاقی نیست با این استایل ها شدنیه

مدل های مختلف دورس تو کرکی دخترانه / خوش جذبه بودن اتفاقی نیست با این استایل ها شدنیه

شایانیوز- دیگه تابستون به اتمام رسید و رسیدیم به فصل جذاب پاییز. این فصل مورد علاقه خیلی هاست، چرا که حال و هوایی بین سرد و گرم داره. تو پاییز میشه لباس و استایل هایی رو در نظر گرفت که هم لایه ای هستن و هم سنگین نیستن، هم دیگه خبری از شومیز های نازک

شایانیوز- دیگه تابستون به اتمام رسید و رسیدیم به فصل جذاب پاییز. این فصل مورد علاقه خیلی هاست، چرا که حال و هوایی بین سرد و گرم داره. تو پاییز میشه لباس و استایل هایی رو در نظر گرفت که هم لایه ای هستن و هم سنگین نیستن، هم دیگه خبری از شومیز های نازک تابستونه نیست و هم کاپشن های بزرگ و درشت کننده زمستون وجود ندارن. پاییز فصل دورس پوشیدنه و هودی های رنگی و نیم بوت هایی که به استایل دختر و پسر یه نمای خاص دیگه ای میدن. تو این هوا دیگه عرق کردن سر به بیابون گذاشته اما خب از طرفی هم مثل بید نمیلرزی و یه خنکی جذاب وجود داره. دیگه داره شروع میشه تایم پوشیدن دورس های خوشگل و رنگی چه برای دختر و چه برای پسر. همین شد که تصمیم گرفتیم تا سری بزنیم به مدل های جذاب و چشمگیر دورس دخترونه تا با سبک های ترند امسال آشنا بشیم. اگر شما هم از دست طرفداران دورس های رنگی با شمایل دلبرانه هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

684368

 دورس تو کرکی با شکل و شمایل مختلف

دورس تو کرکی دخترونه به عنوان یکی از پوشاک محبوب برای دختران در فصل‌ های سرد سال شناخته شده هستش. این لباس به دلیل راحتی و گرمایی که به بدن میده و همچنین ظاهر قشنگش، طرفداران زیادی داره. دورس از مواد اولیه نرم و گرمی مثل پنبه و پشم ساخته میشه که حس راحتی رو برای استفاده روزمره به افراد میبخشه. این لباس‌ ها اغلب در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوعی ارائه میشن که با سلیقه‌ های مختلف همخونی دارن.

368468

دورس های مینیمال با طرح های چاپی

طرح‌ های مختلف دورس‌ ها اغلب ساده و مینیمال هستند، اما خب برخی از مدل‌ ها مثل الگوهای چاپی جزئیات خاصی دارند. این ویژگی باعث میشه تا دورس‌ ها هم به عنوان لباس های روزمره و هم به عنوان لباس‌ های مناسب برای فضاهای غیررسمی کاربرد داشته باشند. به علاوه اینکه استفاده از دوخت‌ های محکم و پارچه‌ های مقاوم دورس های تو کرکی باعث افزایش طول عمر این لباس‌ ها نیز شده اند.

84894

وزن سبک دلیل محبوبیت دورس ها 

در اینجا باید اشاره کرد به این موضوع که در مقایسه با دیگر لباس‌ های گرم، دورس‌ ها از نظر وزن تقریبا سبک هستند. این ویژگی باعث میشه تا افراد بتونن خیلی راحت اونهارو زیر کاپشن و یا پالتو بپوشن بدون اینکه احساس سنگینی کنند. این ترکیب از سبکی و گرما باعث شده که دورس‌ ها به یکی از محبوب ترین لباس ها برای فصل پاییز و زمستان تبدیل شوند.

38748

ست سازی دورس های جذاب تو کرکی

یکی دیگه از خوبی هایی که این لباس‌ ها دارن اینه که قابلیت ست کردن اونها با انواع و اقسام شلوارها و کفش‌ های اسپرت خیلی راحته. این خصوصیت به دخترا این امکان رو میده تا با حداقل تلاش، ظاهری مرتب و جذاب داشته باشند. به همین دلیل، دورس‌ ها به عنوان یکی از گزینه‌ های محبوب برای موقعیت‌ های غیررسمی مثل پیاده‌ روی، خرید و یا ملاقات‌ های دوستانه شناخته بشن.

36454

خصوصیت دورس ها

این سبک از دورس ها از نظر شست وشو و نگهداری، میتونن خیلی آسون تمیز بشن. بیشتر مدل‌ ها قابلیت شست وشو با ماشین لباسشویی رو دارن و نیاز به مراقبت مخصوصی هم ندارند. این ویژگی، دورس ها رو به یک انتخاب عملی برای استفاده روزانه تبدیل کرده است.

31

دورس گزینه ای عالی واسه داخل و خارج خونه

در نهایت باید بگیم دورس‌ ها به دلیل قیمت مناسب و تنوع بالایی که دارند، در دسترس اکثر افراد قرار دارند. چه به دنبال یک لباس ساده و راحت برای داخل خونه باشید و چه برای فعالیت‌ های بیرون از منزل، دورس تو کرکی دخترونه میتونه یکی از بهترین گزینه‌ ها برای فصل‌ های سرد باشه.

37

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn