کد خبر : 87247
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

آرت دلقک با فیلم ترسناک «ترساننده ۴» بازمی‌گردد!

آرت دلقک با فیلم ترسناک «ترساننده ۴» بازمی‌گردد!

به گزارش بازیگر 360 ، هنوز هیجان اکران قریب‌الوقوع «ترساننده ۳» در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ فروکش نکرده که خبر ساخت قسمت بعدی این مجموعه، طرفداران ژانر اسلشر را به وجد آورده است. دیمین لئون، کارگردان و نویسنده این مجموعه محبوب، به تازگی تایید کرده که آرت دلقک، قاتل دیوانه و نمادین این فیلم‌ها، بار

به گزارش بازیگر 360 ، هنوز هیجان اکران قریب‌الوقوع «ترساننده ۳» در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ فروکش نکرده که خبر ساخت قسمت بعدی این مجموعه، طرفداران ژانر اسلشر را به وجد آورده است. دیمین لئون، کارگردان و نویسنده این مجموعه محبوب، به تازگی تایید کرده که آرت دلقک، قاتل دیوانه و نمادین این فیلم‌ها، بار دیگر به دنیای سینما بازخواهد گشت.

اگرچه جزئیات زیادی از «ترساننده ۴» منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار یک اثر خشن و خونین دیگر از لئون را داشت. قسمت‌های قبلی این مجموعه به دلیل صحنه‌های گور و شوک‌آور و همچنین طراحی منحصر به فرد شخصیت آرت دلقک، به شهرت رسیده‌اند.

بازیگران و خلاصه داستان

در «ترساننده ۳» شاهد حضور بازیگرانی همچون لورن لاورا، الیوت فولام، سامانتا اسکافیدی، دیوید هاوارد تورنتون، کریس جریکو و دنیل روبوک بوده‌ایم. هنوز مشخص نیست که کدام یک از این بازیگران در قسمت چهارم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

طبق خلاصه داستان «ترساننده ۳»، آرت دلقک در شب کریسمس به ساکنان مایلز کانتی وحشت می‌آورد. با توجه به پایان‌بندی باز قسمت سوم، می‌توان انتظار داشت که داستان قسمت چهارم از جایی که قسمت قبلی رها شده، ادامه پیدا کند.

تیم سازنده

دیمین لئون به عنوان مغز متفکر این مجموعه، همچنان وظیفه نوشتن و کارگردانی «ترساننده ۴» را بر عهده خواهد داشت. مایکل لیوی، جیسون لیوی، جورج استیوبر و استیو دلا سالا نیز به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه فعالیت خواهند کرد.

تاریخ اکران

هنوز تاریخ دقیقی برای اکران «ترساننده ۴» اعلام نشده است. با توجه به اینکه تولید قسمت سوم به تازگی به پایان رسیده، ممکن است مدتی طول بکشد تا شاهد اکران قسمت بعدی باشیم.

خبر ساخت «ترساننده ۴» بدون شک برای طرفداران این مجموعه خبر خوشی است. با توجه به موفقیت قسمت‌های قبلی و استقبال گسترده از این فرانچایز، انتظار می‌رود که قسمت چهارم نیز با استقبال خوبی روبرو شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn