کد خبر : 87249
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

یه خانوم باکلاس این پست‌ها رو تو مجازی نمیذاره / اگه میخوای جذاب باشی این راهشه بانو

یه خانوم باکلاس این پست‌ها رو تو مجازی نمیذاره / اگه میخوای جذاب باشی این راهشه بانو

شایانیوز- رسانه های اجتماعی و دنیای بزرگ و بی انتهای مجازی بدون هیچ قاعده و اساسی پیش میره. یک روز فردی رو بدون ذره ای هنر بولد و مشهور میسازه و روزی دیگر فردی دانا و با تجربه رو به کف زمین میزنه. چرا که قابلیت بسیار تند و تیزی در مقوله حاشیه سازی و

شایانیوز- رسانه های اجتماعی و دنیای بزرگ و بی انتهای مجازی بدون هیچ قاعده و اساسی پیش میره. یک روز فردی رو بدون ذره ای هنر بولد و مشهور میسازه و روزی دیگر فردی دانا و با تجربه رو به کف زمین میزنه. چرا که قابلیت بسیار تند و تیزی در مقوله حاشیه سازی و قضاوت داره. البته که هیچ یک از ما هم از این مسئله مستثنی نیست و بی شک همه ما یک جا گول ظواهر رو خورده ایم و به درست یا غلط فکری غیر واقعی در رابطه با فردی داشته ایم. که خب همه اینها برمیگرده به اینکه اون فرد یک متن یا تصویر یا ویدیویی به اشتراک گذاشته و افکاری اشتباه برای ما ساخته، به خصوص برای خانوم ها. اگر خانومی با کلاس هستید که دلتون نمیخواد در دام چنین اتفاقاتی بیفتید و افکار و قضاوات اشتباه اطرافتون رو نگیره، پس بیشتر مراقب باشید. احتیاط کنید و در انتشار اونچه که در چنته دارید کمی بیشتر فکر و تحقیق داشته باشید. در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ اون دست از پست هایی که یک خانوم باکلاس نباید به اشتراک بزاره. اگر شما هم مایل به دونستنش هستید پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

زنان باکلاس

اینجوری دیگه کسی روت حساب باز نمیکنه

فضای مجازی و رسانه ای بیشتر شبیه به یک فرد با دلی بزرگ است که فکر می کنید باید تمام درد و دل افراد رو در خود بریزد و به همگان نشان دهد. در حالی که زنان باکلاس بهتر میدونن که این فضا مناسب چنین کاری نیست و کار درست اینه که از دستاورد ها و نقاط عطف زندگی خود در این فضا بگذارند نه اونچه که به عنوان درد دل وجود داره و مصائب شخصی و خصوصی شان هست. در واقع مسائل شخصی همونطور که از اسمشون هم مشخصه باید در فضای شخصی هم حل بشه نه درست جلوی چشم عموم. عمومی که از دیدن ناراحتی شما ناراحت نمی شوند که هیچ،چه بسا خوشحال هم خواهند شد. مثلا چرا باید بیایم و ناراحتی از همسر یا چت بحثی که با دوستمون داشته ایم رو در این فضا به اشتراک بگذاریم؟ بهتره که بدونیم با داشتن چنین خلقیاتی افراد شما رو فردی منزوی و کم قدرت می بینند که بعد تر شاید دیگه روتون هم حسابی باز نکنند.

زنان باکلاس

غرور افراطی داشتن

به اشتراک گذاری یکسری تصاویر که بیش از اندازه فخرفروشانه و مغرورانه هستند عکس العملی بسیار منفی دارد و در واقع شما خواستین یک عکس باکلاس منتشر کنید، در حالی که افراد شما رو تازه به دوران رسیده خطاب می کنند. عکس هایی مثل همراه بودن با اشیای تجملاتی و قیمتی. و یا معجون به دست و شاید هم زیر نور خورشید به افق خیره شدن در حالی که یک ماشین گرون هم در پس زمینه تصویر شماست. بهتر است که این تصاویر رو کمتر پست کنید! سوال اینجاست که آیا این تصاویر خود واقعیه شما هستند؟ آیا گذاشتن این عکس ها ارزشی به دنبال کنندگان شما اضافه می کند؟ اینها همگی سوالاتی هستش که زنان باکلاس پیش از پست کردنشان از خود میپرسند.

زنان باکلاس

کامنت و بحث های آنلاین

امان از کامنت گذری ها و بحث های عجیب و پرحاشیه. در واقع مطالعاتی توسط مرکز نظرسنجی پیو انجام شده که نشون میده بحث کردن در فضای مجازی میتونه برای افراد استرس زا تر از بحث های رو در رو باشه. زنان باکلاس میدونن که تو چنین فضایی باید نظراتی مثبت و با لحنی سازنده تر بگذارند. یا اصلا نظری ندهند! در این زمان میدونن که انتشار یک پست نمیتونه نظر و عقده اصلی اونها رو بازگو کنه و هرکسی از دید خودش قضاوت هایی داره. بهتره دفعه بعد که خواستید تو یه بحث انلاین مشارکت داشته باشید اول از خود بپرسید چنین بحثی ارزش دارد یا خیر!

زنان باکلاس

مقایسه خود با دیگران

این مسئله به شدت تو فضای مجازی رواج پیدا کرده. چه در خصوص سبک زندگی ها و چه در زمینه اندام و حتی رنگ پوست ها. جهانی که از عکس و ظاهر اشغال شده است، خیلی راحت میشه تو تله های مختلف افتاد. تله هایی که خود را با لایف استایل و مدل زندگی دیگری مقایسه می کنیم و یا اندام فرد دیگر رو می بینیم و از خود ناراضی میشیم. در حالی که زنان باکلاس میدونند هر فردی به شکل منحصر به فرد و اختصاصی زیباست، حال با هر شکل و اندازه ای از بدن باشه. او هرگز پلتفرم ها و فضای مجازی رو الگوی برای انتقاد از خودش قرار نمیده و در عوض بدنش رو بسیار مثبت میداند و با عشق به خودش پیش می رود. البته که خیلی وقت ها هم دیدن و الگوگیری از افراد موفق میتونه اون دست از زنانی که اضافه وزن دارند رو ترغیب به ورزش و رژیم غذایی های سالم بکنه. 

زنان باکلاس

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn