کد خبر : 87259
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

ریدلی اسکات از ساخت احتمالی “گلادیاتور 3” خبر داد!

ریدلی اسکات از ساخت احتمالی “گلادیاتور 3” خبر داد!

به گزارش بازیگر 360 ، با نزدیک شدن به اکران قسمت دوم این مجموعه حماسی، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده این فرانچایز افزایش یافته است. ریدلی اسکات، کارگردان هر دو قسمت اول و دوم، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر، علاقه خود را برای ادامه دادن این داستان بیان کرده است. او الهام خود را برای ساخت

به گزارش بازیگر 360 ، با نزدیک شدن به اکران قسمت دوم این مجموعه حماسی، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده این فرانچایز افزایش یافته است. ریدلی اسکات، کارگردان هر دو قسمت اول و دوم، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر، علاقه خود را برای ادامه دادن این داستان بیان کرده است. او الهام خود را برای ساخت قسمت سوم از فیلم کلاسیک “پدرخوانده ۲” گرفته است.

جزئیات بیشتر درباره گلادیاتور ۲

قبل از اینکه به آینده این مجموعه فکر کنیم، بیایید نگاهی به قسمت دوم بیندازیم. در “گلادیاتور ۲”، شاهد بازگشت شخصیت لوسیوس، پسر لوسيوس وروس هستیم که توسط راسل کرو در قسمت اول بازی شده بود. این بار، پاول مسکل در نقش بزرگسالی لوسیوس ظاهر خواهد شد. همچنین، ستارگانی همچون دنیزل واشنگتن، کنی نیلسن و پدرو پاسکال در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

موفقیت قسمت دوم، کلید ساخت قسمت سوم

اگرچه ساخت قسمت سوم “گلادیاتور” هنوز قطعی نشده است، اما موفقیت قسمت دوم می‌تواند به تحقق این رویا کمک شایانی کند. قسمت اول این مجموعه در سال ۲۰۰۰ اکران شد و با فروش بیش از ۴۶۰ میلیون دلار و کسب ۵ جایزه اسکار، به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شد.

تیم سازنده

ریدلی اسکات بار دیگر کارگردانی قسمت دوم را برعهده داشته است. دیوید اسکارپا، که پیش از این با اسکات در فیلم‌های “تمام پول دنیا” و “ناپلئون” همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشته است.

تاریخ اکران

“گلادیاتور ۲” قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳) اکران شود.

خبر ساخت احتمالی “گلادیاتور ۳” برای طرفداران این مجموعه بسیار هیجان‌انگیز است. با توجه به موفقیت قسمت اول و علاقه ریدلی اسکات به ادامه این داستان، می‌توان امیدوار بود که این مجموعه برای سال‌های آینده به یکی از موفق‌ترین فرانچایزهای هالیوود تبدیل شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn