کد خبر : 87287
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲

واکنش مدیر برنامه‌های جهانبخش به پیشنهاد باشگاه هلندی

واکنش مدیر برنامه‌های جهانبخش به پیشنهاد باشگاه هلندی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه‌های هلندی روز گذشته (جمعه) گزارش داده بودند که مدیران باشگاه اف سی توئنته در پی مصدومیت یونس طاها هافبک 21 ساله این تیم به فکر جذب بازیکنی جایگزین افتاده‌اند که در همین راستا از علیرضا جهانبخش به‌عنوان خرید احتمالی این باشگاه یاد کردند. جهانبخش 31 ساله که پس از سه فصل


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه‌های هلندی روز گذشته (جمعه) گزارش داده بودند که مدیران باشگاه اف سی توئنته در پی مصدومیت یونس طاها هافبک 21 ساله این تیم به فکر جذب بازیکنی جایگزین افتاده‌اند که در همین راستا از علیرضا جهانبخش به‌عنوان خرید احتمالی این باشگاه یاد کردند. جهانبخش 31 ساله که پس از سه فصل حضور در فاینورد، تابستان امسال از این تیم جدا شد و حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود، هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.

به گزارش تسنیم، امیر هاشمی‌مقدم مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش و مدرس فیفا در واکنش به خبری که روز گذشته رسانه‌های هلندی درباره کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان منتشر کردند، گفت: باشگاه توئنته باشگاهی بزرگ و صاحب سبک در فوتبال هلند است که ساختار بسیار خوبی نیز دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی می‌توانیم شاهد رونمایی از تیم جدید جهانبخش باشیم؟»، اظهار داشت: واقعیت این است که ما در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد و در تلاش هستیم تا بهترین انتخاب را طبق معیارهای مدنظر علیرضا داشته باشیم.

بال – هافبک پیشین تیم‌های برایتون و AZ آلکمار در سه فصل اخیر در 106 بازی آمار 17 گل زده و 16 پاس گل را از خود در فاینورد بر جای گذاشت. او همچنین با فاینورد در فصل 23-2022 قهرمانی در اردویژه و در فصل 24-2023 قهرمانی در جام حذفی هلند را تجربه کرد.

جهانبخش 31 ساله که 86 بازی ملی و 17 گل زده با پیراهن ایران در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در فصل 18-2017 عنوان بهترین گلزن لیگ اردویژه هلند (با 21 گل زده) را با تیم AZ آلکمار از آن خود کرد.

258 258

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn