کد خبر : 87351
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴

پشیمانی یوونتوس از عدم خرید هالند

پشیمانی یوونتوس از عدم خرید هالند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، یوونتوس زمانی که ارلینگ هالند ۱۵ سال داشت در آستانه خرید این ستاره بود، در صورت انجام این انتقال دوران فوتبالی هالند به طور حتم جور دیگری رقم می‌خورد. هالند زمانی که یک نوجوان بود از یوونتوس دیدن کرد و بیانکونری به دنبال به خدمت گرفتن او بود. هالند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، یوونتوس زمانی که ارلینگ هالند ۱۵ سال داشت در آستانه خرید این ستاره بود، در صورت انجام این انتقال دوران فوتبالی هالند به طور حتم جور دیگری رقم می‌خورد. هالند زمانی که یک نوجوان بود از یوونتوس دیدن کرد و بیانکونری به دنبال به خدمت گرفتن او بود. هالند دوران فوتبالی خود را تا ۱۸ سالگی در سالزبورگ ادامه داد، سپس از آنجا به دورتموند و در نهایت منچسترسیتی رفت.

مدیر اجرایی سابق یوونتوس ژوزپه ماروتا در این خصوص گفت: زمانی که هالند در نروژ و در تیم مولده بازی می‌کرد به ما پیشنهاد شد. او آن زمان ۱۵ سال داشت و برای دیدن بازی یوونتوس و اینتر به استادیوم آلیانز آمد. به قرارداد نزدیک بودیم اما چند دلیل مانع ما برای به سرانجام رساندن این انتقال شد. در نهایت در تاریخ خواهد ماند که من و مدیربرنامه‌هایم در آن زمان چه کار‌هایی برای این انتقال کردیم.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn