کد خبر : 87382
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷

کارمان با نونیز تمام نشده، او شانس خود را خواهد یافت

کارمان با نونیز تمام نشده، او شانس خود را خواهد یافت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، داروین نونیز ستاره اروگوئه‌ای لیورپول در این فصل تنها ۸۴ دقیقه بازی کرده و از زمان انتقالش در سال ۲۰۲۲ از بنفیکا نتوانسته جایگاه واقعی خود را در تیم پیدا کند، هر چند که سرمربی تیم آرنه اسلوت از او قطع امید نکرده و می‌خواهد به مهاجم خود شانس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، داروین نونیز ستاره اروگوئه‌ای لیورپول در این فصل تنها ۸۴ دقیقه بازی کرده و از زمان انتقالش در سال ۲۰۲۲ از بنفیکا نتوانسته جایگاه واقعی خود را در تیم پیدا کند، هر چند که سرمربی تیم آرنه اسلوت از او قطع امید نکرده و می‌خواهد به مهاجم خود شانس دوباره بدهد.

اسلوت در این خصوص گفت: او به چیزی نیاز دارد که همه دارند، یک شانس دوباره. به نظرم از داروین سخت کار کند گل‌ها هم از راه می‌رسند. این کاری بود که او در بازی مقابل میلان انجام داد، برای تیم بازی کرد و نتیجه آن را همه دیدند. همین موضوع برای کودی خاکپو هم رخ داد. برای من مهم کاری است که شما در زمان نداشتن توپ انجام می‌دهید. نونیز در آینده شانس خود را خواهد یافت تا به همه نشان دهد. او روز به روز در حال پیشرفت است، اما رقیب او دیوگو ژوتا هم فرم خوبی دارد.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn