کد خبر : 87401
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵

میا چک به جمع بازیگران سریال «آواتار: آخرین بادافزار» پیوست

میا چک به جمع بازیگران سریال «آواتار: آخرین بادافزار» پیوست

به گزارش بازیگر 360 ، نتفلیکس با انتشار تصاویری جدید از پشت صحنه، از آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال محبوب «آواتار: آخرین بادافزار» خبر داد و در عین حال، اعلام کرد که میا چک، بازیگر شناخته شده، به جمع بازیگران این فصل پرطرفدار پیوسته است. میا چک، که پیش از این در فیلم علمی تخیلی

به گزارش بازیگر 360 ، نتفلیکس با انتشار تصاویری جدید از پشت صحنه، از آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال محبوب «آواتار: آخرین بادافزار» خبر داد و در عین حال، اعلام کرد که میا چک، بازیگر شناخته شده، به جمع بازیگران این فصل پرطرفدار پیوسته است.

میا چک، که پیش از این در فیلم علمی تخیلی «تاریک‌ترین ذهن‌ها» به ایفای نقش پرداخته بود، این بار در نقش «تاف بی‌فانگ»، یکی از قدرتمندترین استادان خمکاری خاک در دنیای آواتار، ظاهر خواهد شد. تاف بی‌فانگ با توانایی‌های خارق‌العاده خود در کنترل سنگ و خاک، به یکی از شخصیت‌های محوری و محبوب این مجموعه تبدیل شده است.

شروع فیلمبرداری فصل دوم

با انتشار یک تیزر کوتاه، نتفلیکس به طور رسمی از آغاز مراحل تولید فصل دوم سریال «آواتار: آخرین بادافزار» خبر داد. در این ویدیو، برای اولین بار شاهد حضور شخصیت «تاف بی‌فانگ» هستیم که به همراه دیگر شخصیت‌های آشنا، هیجان و ماجراجویی جدیدی را برای مخاطبان رقم خواهد زد.

تیمی قدرتمند پشت صحنه

کریستین بویلان، نویسنده سریال «پانیشر»، و جبار رایسانی، نویسنده سریال «گم‌شده در فضا»، به عنوان شورانرهای جدید، هدایت دو فصل پایانی سریال «آواتار: آخرین بادافزار» را بر عهده دارند. حضور این دو نویسنده باسابقه، نویدبخش فصل‌هایی پر از هیجان و روایت‌های داستانی قوی است.

بازیگران مطرح در نقش‌های اصلی

علاوه بر میا چک، بازیگرانی همچون گوردون کورمیر در نقش آنگ، کیاوینتیو در نقش کاتارا، ایان اوسلی در نقش سوکا، دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو و دنیل دای کیم در نقش ارباب آتش اوزای، در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. حضور این بازیگران بااستعداد، به جذابیت و عمق شخصیت‌ها افزوده است.

انتظارات بالا از فصل دوم

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد فصل اول و استقبال گسترده مخاطبان از این سریال، انتظار می‌رود که فصل دوم نیز با موفقیت چشمگیری همراه باشد. پیوستن میا چک به جمع بازیگران و شروع مراحل فیلمبرداری، هیجان و کنجکاوی طرفداران را برای دیدن ادامه ماجراهای آواتار افزایش داده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn