کد خبر : 87455
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴

خبر فوری برای وراث سهام‌ عدالت

خبر فوری برای وراث سهام‌ عدالت

به گزارش . ساناپرس، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی گفت: سود سهام عدالت متوفیان برای وراث با سود مرحله سوم سهام عدالت واریز خواهد شد. ساناپرس را ببینید. خبر فوری برای وراث سهام‌ عدالت محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی در گفت‌وگو گفت: واریز مرحله سوم سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ همچنان از سوی برخی ناشران

به گزارش ساناپرس، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی گفت: سود سهام عدالت متوفیان برای وراث با سود مرحله سوم سهام عدالت واریز خواهد شد. ساناپرس را ببینید.

خبر فوری برای وراث سهام‌ عدالت

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی در گفت‌وگو گفت: واریز مرحله سوم سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ همچنان از سوی برخی ناشران صورت نگرفته بر همین اساس هم ما نتوانستیم واریز سود آن و سود وراث را تاکنون داشته باشیم.

سهام عدالت

سهام عدالت

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در صورت واریز سود مرحله سوم و تسویه آن عملکرد مالی ۱۴۰۱ سود وراثی که تمام مراحل انتقال سهام عدالت متوفی خود را انجام دادند هم به شکل کامل واریز خواهد شد، اما باید تاکید کرد که یکی از مهم‌ترین شروط واریز سود آن متوفیان برای وارث سجامی شدن آنها است.

او می‌گوید: چرا که باید شماره شبا برای هر کدام از وراث داشته باشیم بنابراین تا زمان باقی مانده است وراث می‌توانند از مسیر شعب بانک‌های منتخب و کارگزاری‌های منتخب اقدامات مربوط به انتقال آن برای متوفی خود را داشته باشند.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn