کد خبر : 87469
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

ناراحتی شدید نکونام از باشگاه استقلال

ناراحتی شدید نکونام از باشگاه استقلال

به گزارش پارسینه پلاس، پس از اظهارات عجیب داوود حقدوست، مشاور مدیرعامل استقلال که اظهاراتی را علیه جواد نکونام و نزدیکانش به زبان آورده بود، حالا سرمربی آبی‌ها نیز پاسخ اظهارات حقدوست و نشست خبری‌ای که او برگزار کرده بود را داد. پس از تمرین امشب آبی‌ها، نکونام در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره

به گزارش پارسینه پلاس، پس از اظهارات عجیب داوود حقدوست، مشاور مدیرعامل استقلال که اظهاراتی را علیه جواد نکونام و نزدیکانش به زبان آورده بود، حالا سرمربی آبی‌ها نیز پاسخ اظهارات حقدوست و نشست خبری‌ای که او برگزار کرده بود را داد.

پس از تمرین امشب آبی‌ها، نکونام در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره اتفاقات رخ داده توضیحاتی را ارائه کرد. مشروح این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

* امروز آقای حق‌دوست، مشاور آقای سمیعی، یک سری صحبت‌ها مطرح کرده‌اند. نظر شما در این رابطه چیست؟

– خب خدا را شکر، صحبت‌هایی که من حدوداً دو هفته پیش انجام داده بودم همگی ثابت شد و مشخص شد که حرف‌هایم کاملاً درست بودند. متأسفانه این عزیزان نمی‌دانند که اینجا استقلال است و استقلال باید نتیجه بگیرد. تمام برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده بودند و آینده‌ای که برای استقلال دیده بودند، این بود که استقلال به الغرافه، نساجی، دربی و السد را ببازد تا مردم اعتراض کنند و نکونام برود.

 

* بعد از اینکه متوجه شدید مدیران استقلال با مربی خارجی مذاکره کرده‌اند، آیا فکر نمی‌کنید بهترین فرصت برای حفظ شأن جواد نکونام، استعفا یا واکنشی از سوی او بود؟

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn