کد خبر : 87480
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

وضعیت مصدومان منچستریونایتد از زبان اریک تن هاخ

وضعیت مصدومان منچستریونایتد از زبان اریک تن هاخ

به گزارش خبرگزاری برنا، اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد در آستانه بازی تیمش در لیگ برتر انگلیس مقابل کریستال پالاس در خصوص وضعیت مصدومین خود سخن گفت. هویلوند و مونت دو مصدوم فعلی یونایتد هستند که به تمرینات تیم اضافه شده‌اند. هویلوند از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و ماونت از درد ماهیچه رنج می‌برد. تن

به گزارش خبرگزاری برنا، اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد در آستانه بازی تیمش در لیگ برتر انگلیس مقابل کریستال پالاس در خصوص وضعیت مصدومین خود سخن گفت.

هویلوند و مونت دو مصدوم فعلی یونایتد هستند که به تمرینات تیم اضافه شده‌اند. هویلوند از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و ماونت از درد ماهیچه رنج می‌برد. تن هاخ تاکید کرده از نزدیک مراقب وضعیت هر دو بازیکن خود است.

وی در این خصوص گفت: مونت مقابل فولام و برایتون بازی کرد، اما به دلیل مصدومیت ماهیچه 2 بازی آخر ما را از دست داد. بازگشت آنها برای ما خبر خیلی خوبی است. اکنون باید تصمیم بگیریم چه زمانی برای بازی آنها مناسب است.

تن‌هاخ در ادامه گفت: بازی‌های زیادی در پیش داریم و می‌توانیم از همه بازیکنان خود استفاده کنیم. هر دو بازیکن در چند جلسه تمرینی شرکت کردند و با توجه به روند ریکاوری که دارند فردا در خصوص آنها تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn