کد خبر : 87527
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۹

نکونام و مدیران استقلال شمشیر شان را از رو بستند

نکونام و مدیران استقلال شمشیر شان را از رو بستند

پیش از دیدار با پرسپولیس مدیریت استقلال و جواد نکونام دچار درگیری شدند. به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پس از دیدار با استقلال خوزستان و شکست شاگردان جواد نکونام مقابل این تیم، هواداران استقلال در فضای مجازی خواستار برکناری جواد نکونام شدند و طرفین صحبت های زیادی علیه یکدیگر انجام دادند. سرانجام این دعواها،

پیش از دیدار با پرسپولیس مدیریت استقلال و جواد نکونام دچار درگیری شدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پس از دیدار با استقلال خوزستان و شکست شاگردان جواد نکونام مقابل این تیم، هواداران استقلال در فضای مجازی خواستار برکناری جواد نکونام شدند و طرفین صحبت های زیادی علیه یکدیگر انجام دادند.

سرانجام این دعواها، جواد نکونام در استقلال ماندنی شد و با پیروزی 3 بر صفر مقابل الغرافه توانست کمی فضا را آرام کند اما همه می دانستند نتیجه بازی مقابل نساجی و پرسپولیس برای ماندن یا رفتن نکونام مهم خواهد بود.

این اتفاقات زیاد طول نکشید و پس از تساوی 2 – 2 مقابل نساجی مازندران، بار دیگر مشکلات بین مدیریت و کادرفنی خود را نشان داد. هواداران هم حالا دیگر نکونام را نمی خواهند.

حقدوست مشاور علی فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال ساعاتی پیش در یک نشست خبری علیه جواد نکونام صحبت کرد و پس از آن سرمربی آبی ها پس از تمرین جواب مشاور باشگاه استقلال را داد.

نکونام در این باره گفته است: “صحبت‌هایی که من حدوداً دو هفته پیش انجام داده بودم همگی ثابت شد و مشخص شد که حرف‌هایم کاملاً درست بودند. متأسفانه این عزیزان نمی‌دانند که اینجا استقلال است و استقلال باید نتیجه بگیرد. تمام برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده بودند و آینده‌ای که برای استقلال دیده بودند، این بود که استقلال به الغرافه، نساجی، دربی و السد را ببازد تا مردم اعتراض کنند و نکونام برود.” البته هواداران هنوز علیه نکونام هستند اما ماجرا این است که هواداران خواهان رفتن سمیعی و شهریاری هم هستند.

حالا جنگ علنی بین استقلال و جواد نکونام درحالی رخ داده که این تیم از 4 بازی در لیگ برتر فقط 5 امتیاز کسب کرده و باید در هفته ششم لیگ برتر، چهارشنبه هفته جاری به مصاف پرسپولیس در دربی برود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn