کد خبر : 87554
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱:۰۳

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴/ موتور گلزنی طیبی روشن شد

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴/ موتور گلزنی طیبی روشن شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، ایران در بازی مقابل گواتمالا در زمینه کارهای هجومی بهتر از بازی اول ظاهر شد و گلزنی نفرات جدید، یکی از این اتفاقات مثبت بود. در این دیدار حسین طیبی، لژیونر سابق فوتسال ایران که سابقه قهرمانی در اروپا را دارید و امسال به گهر پیوسته، توانست دو گل

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، ایران در بازی مقابل گواتمالا در زمینه کارهای هجومی بهتر از بازی اول ظاهر شد و گلزنی نفرات جدید، یکی از این اتفاقات مثبت بود.

در این دیدار حسین طیبی، لژیونر سابق فوتسال ایران که سابقه قهرمانی در اروپا را دارید و امسال به گهر پیوسته، توانست دو گل به ثمر برساند و پایش به گلزنی در این مسابقات باز شود. طیبی در جام ملت‌های آسیای اخیر که ایران قهرمان شد به دلیل مصدومیت حضور نداشت اما حالا با انگیزه‌ای بالا و مثال‌زدنی وارد جام جهانی شده و ماحصلش تا این لحظه ۲ گل در ۲ مسابقه بوده است.

طیبی در بازی مقابل گواتمالا پس از گلزنی از شادی خاص خود هم استفاده کرد و حالا باید دید در مسابقات پیش رو چه عملکردی از خود نشان خواهد داد. هرچند که او در بازی مقابل فرانسه محروم است و بازی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn