کد خبر : 87671
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۲۸

مشخص شدن آخرین خرید استقلال، اگر نکونام بماند

مشخص شدن آخرین خرید استقلال، اگر نکونام بماند

به گزارش همشهری آنلایندر این بین استقلالی‌ها با خالی کردن لیست خود سعی کردند تا به هر ترتیبی جوئل کوجوی قرقیزستانی را از باشگاه دینامو سمرقند ازبکستان جذب کرده تا به این ترتیب کار خود را در پنجره تابستانی با جذب این مهاجم تنومند پایان بدهند. این در حالی است که به هر ترتیبی شرایط

به گزارش همشهری آنلایندر این بین استقلالی‌ها با خالی کردن لیست خود سعی کردند تا به هر ترتیبی جوئل کوجوی قرقیزستانی را از باشگاه دینامو سمرقند ازبکستان جذب کرده تا به این ترتیب کار خود را در پنجره تابستانی با جذب این مهاجم تنومند پایان بدهند. این در حالی است که به هر ترتیبی شرایط جذب این مهاجم غنایی‌الاصل برای استقلالی‌ها مهیا نشده تا این باشگاه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی در مارکت فقط به دنبال مهاجم آزاد باشد. همه اینها در حالی‌اند که با خروج آلمیدین زیلیکیچ از استقلال این شائبه ایجاد شد که فرصت برای بازگشت منتظر محمد، هافبک عراقی فراهم شده و او می‌تواند برای فصل بیست‌وچهارم با پیراهن آبی در مرکز زمین استقلال به میدان برود.

با این حال در همین زمان برخی ابهام‌ها درباره نحوه اضافه شدن منتظر به استقلال به وجود آمده مبنی‌بر اینکه نام این بازیکن نمی‌تواند در لیست زیر 25 سال این تیم اضافه شده و این بازیکن عراقی نه‌تنها یک سهمیه بزرگسال را اشغال خواهد کرد بلکه ششمین سهمیه بازیکن خارجی را به خود اختصاص داده تا به این ترتیب علاوه‌بر پر شدن لیست، سهمیه خارجی استقلال برای فصل جاری نیز تکمیل شود. این در حالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» با توجه به قرارداد منتظر محمد با استقلال در فصل گذشته و انتقال قرضی وی، محدودیتی برای اضافه شدن این بازیکن به لیست زیر 25 ساله‌های استقلال وجود نداشته اما از آنجایی که کادرفنی استقلال بعد از اضافه شدن سقف بودجه، برای ششمین سهمیه خارجی خود به یک مهاجم گلزن اعلام نیاز کردند؛ موضوع جذب دوباره منتظر محمد از دستور کار خارج شده و با اولین درخواست از سوی نساجی مازندران رضایتنامه این بازیکن عراقی برای این باشگاه شمالی صادر شده تا این بازیکن به نساجی قائمشهر بپیوندد.

منبع خبر: همشـهری

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn