کد خبر : 87672
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۳۰

استقلالی ها مثلا خواستند زرنگی کنند

استقلالی ها مثلا خواستند زرنگی کنند

به گزارش همشهری آنلاین محمد منصوری در خصوص پیروزی سرخپوشان پایتخت مقابل آلومینیوم گفت: پرسپولیس بازی مهمی را قبل از دربی برد که قطعاً از لحاظ روانی خیلی به سودش خواهد بود. واقعاً اگر بازیکنان پرسپولیس مقابل تیم اراکی به پیروزی نمی‌رسیدند از چند لحاظ متضرر می‌شدند؛ اول اینکه به لحاظ جدولی فاصله‌شان با صدر

به گزارش همشهری آنلاین محمد منصوری در خصوص پیروزی سرخپوشان پایتخت مقابل آلومینیوم گفت: پرسپولیس بازی مهمی را قبل از دربی برد که قطعاً از لحاظ روانی خیلی به سودش خواهد بود. واقعاً اگر بازیکنان پرسپولیس مقابل تیم اراکی به پیروزی نمی‌رسیدند از چند لحاظ متضرر می‌شدند؛ اول اینکه به لحاظ جدولی فاصله‌شان با صدر بیشتر می‌شد و نکته بعدی اینکه تیم به لحاظ روانی در آستانه دربی با مشکل مواجه می‌شد اما حالا تیم خیلی شرایطش بهتر شده و با روحیه خوبی که کسب کرده به بهترین شکل در چند روز آینده خودش را مهیای دربی خواهد ساخت. این برد نوید این را هم می‌دهد که پرسپولیس کم‌کم در حال رسیدن به شرایط خوب خودش است. تیمی که همه توقعی جز آن از مدافع عنوان قهرمانی ندارند.

هافبک سابق پرسپولیس در ادامه افزود: پیشنهاد و برگزاری بازی در اراک از سوی رقیب سنتی یک جور زرنگی بود. البته من این مسأله را به گونه‌ای خرافات هم می‌دانم چون در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد. خدا را شکر پرسپولیس تیم آلومینیوم را در وهله نخست شکست داد و پس از آن هم با بازی در اراک و شکست رقیب سنتی فرضیه بعدی را هم باطل خواهد کرد تا نشان دهد برای پرسپولیس تیمی که بهترین فوتبال را بازی می‌کند زمین و محل بازی فرقی ندارد.

برد مقابل تیم اراک فشار روانی احتمالی را از تیم برداشت ضمن اینکه پرسپولیس در این فصل عملاً بازی داخل خانه‌ای نداشته و یک‌جورهایی به بازی خارج از خانه عادت کرده است. به همین خاطر حتماً با روحیه بالا و شرایط برتر فنی که دارد به بهترین شکل ممکن رودرروی استقلال در دربی 104 قرار خواهد گرفت. منصوری در رابطه با احتمال نرسیدن اورونوف و ایوب به دربی و تأثیر بازی نکردن این دو بازیکن و مناسب‌ترین بازیکنان جایگزین به جای آنها نیز تأکید کرد: بازی‌های اورونوف را قبل از اینکه به پرسپولیس اضافه شود دیده بودم. به نظرم او فراتر از آسیا بازی می‌کند و کار خودش را در هر بازی به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. ان‌شاءالله که این بازیکن می‌رسد اما اگر نباشد هم ما بازیکنی مانند عالیشاه را داریم که دربی‌باز است و توانمندی‌های فنی زیادی دارد.

بازیکنی که عالی به قلب دفاع می‌زند و دفاع حریف را واقعاً اذیت و خسته می‌کند. در صورتی که او بازی کند تهدید بزرگی برای استقلال محسوب می‌شود. برای دفاع راست هم اگر ایوب نرسد به نظرم وحید امیری بازیکنی است که در آن پست می‌تواند کارایی بالایی داشته باشد و دفاع راست را خوب پوشش دهد، البته راه‌حل دیگری هم هست که بازی با روش 2-5-3 را امتحان کنند. این سیستم در زمان حمله رقیب، پرسپولیس را با پنج بازیکن در دفاع از شرایط خوبی برخوردار می‌کند و می‌توان به آن فکر کرد. او در خصوص بهترین ارنج برای خط حمله پرسپولیس نیز هم گفت: به قدرت تهاجمی علیپور و لوکاس می‌توان دل بست ضمن اینکه پشت این بازیکنان هم عالیشاه خیلی خوب می‌تواند بازی کند. این سه عنصر تهاجمی که البته عیسی هم می‌تواند یکی از آنها باشد، بهترین خط آتش را مهیا خواهد ساخت.

 

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn