کد خبر : 87686
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۵۰

اینجا بهترین تصاویر هوش مصنوعی را بسازید

اینجا بهترین تصاویر هوش مصنوعی را بسازید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از زدنت، DALL-E ۲OpenAI به‌عنوان نخستین تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی، سر و صدای زیادی به پا کرد. شرکت‌های دیگر از آن زمان مدل‌هایی را منتشر کردند که رقیب DALL-E ۲هستند و شرکت OpenAI به‌عنوان سازنده ChatGPT از آن زمان مدل پیشرفته‌تری به نام DALL-E ۳را منتشر کرده است که

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از زدنت، DALL-E ۲OpenAI به‌عنوان نخستین تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی، سر و صدای زیادی به پا کرد. شرکت‌های دیگر از آن زمان مدل‌هایی را منتشر کردند که رقیب DALL-E ۲هستند و شرکت OpenAI به‌عنوان سازنده ChatGPT از آن زمان مدل پیشرفته‌تری به نام DALL-E ۳را منتشر کرده است که جایگزین مدل قبلی خود شده است.

برترین ربات‌های تصویرساز

به تازگی هوش مصنوعی ImageFX متعلق به گوگل توانسته است Designer’s Image Generator از مایکروسافت را از تخت پادشاهی پایین بکشد و خود را به‌عنوان بهترین تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی معرفی کند. این اپلیکیشن بالاترین کیفیت و واقعی‌ترین بازتاب‌ها را به‌صورت رایگان تولید می‌کند. ImageFX دقت، سرعت و مقرون به صرفه بودن را ترکیب می‌کند و می‌تواند تصاویر را در چند ثانیه تولید کند. مزیت اصلی این است که استفاده از آن برای مبتدیان آسان است.

رتبه بعدی متعلق به میدجرنی (Midjourney) است. خروجی تصاویر از ربات چت به قدری شفاف است که به سختی می‌توانستم باور کنم آنها را واقعا کسی عکاسی نکرده است. این نرم افزار آنقدر خوب است که آثار هنری برنده جوایز مختلف را تولید کرده است.

بیشتر بخوانید:

اپلکیشن آدوبی برای چندین دهه پیشرو در توسعه ابزارها برای متخصصان خلاق و فعال بوده است. در نتیجه، تعجب آور نیست که مولد تصویر آن چشمگیر است. دسترسی به آن هم آسان است: فقط کافی است از وب سایت بازدید کنید و یک درخواست برای تصویری که می‌خواهید تایپ کنید. در چشم به هم زدنی تصویری با جزئیات چشمگیر و با کیفیت شبیه عکس روبه‌روی شماست.

منبع خبر: همشـهری

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn