کد خبر : 87721
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۳۸

منچسترسیتی – آرسنال/ تقابل زودهنگام مدعیان قهرمانی

منچسترسیتی – آرسنال/ تقابل زودهنگام مدعیان قهرمانی

در مهمترین بازی هفته پنجم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی میزبان آرسنال است. درچارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ۱۹ به وقت تهران در ورزشگاه خانگی اش اتحاد میزبان آرسنال است. ۲ تیم در سال‌های اخیر رقابت‌های تنگاتنگی برای قهرمانی در لیگ داشته اند، همچنین میکل آرتتا چند سال در

در مهمترین بازی هفته پنجم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی میزبان آرسنال است.

درچارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ۱۹ به وقت تهران در ورزشگاه خانگی اش اتحاد میزبان آرسنال است.

۲ تیم در سال‌های اخیر رقابت‌های تنگاتنگی برای قهرمانی در لیگ داشته اند، همچنین میکل آرتتا چند سال در منچسترسیتی دستیار پپ گواردیولا بوده است و این موضوع نیز این تقابل را جذاب‌تر از گذشته کرده است.  

منچسترسیتی و آرسنال تاکنون ۲۱۱ به مصاف یکدیگر رفته اند که آرسنال ۹۹ بار و منچسترسیتی ۴۷ بار پیروز شده اند. ۶۵ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است، اما سیتیزن‌ها در سال‌های اخیر توانسته اند آمارشان در مقابل توپچی‌ها را بهتر کنند.

در سوی مقابل آرسنال پس از شکست در ۱۲ بازی متوالی لیگ برتری مقابل منچسترسیتی فصل قبل موفق شد یک برد و تساوی مقابل سیتیزن‌ها به ثبت برساند تا روند ناکامی شان مقابل شاگردان پپ گواردیولا به پایان برسد.

سیتیزن‌ها پس از شکست ۲ بر ۰ در ژانویه ۲۰۱۵، در ۹ بازی لیگ برتری اخیرشان در ورزشگاه اتحاد مقابل آرسنال ۷ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده اند تا اتحاد برای شاگردان آرتتا خوش یمن نباشد.

کوین دی بروینه ستاره منچسترسیتی در بازی مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه اول مصدوم شد و از بازی خارج شد. گواردیولا در خصوص وضعیت او گفت: وضعیت کوین کمی بهتر شده است، اما گواردیولا در خصوص اینکه او آماده بازی است یا خیر صحبتی نکرد.

ارلینگ هالند تاره نروژی سیتیزن ها پس از دبل در بازی مقابل برنتفورد در آستانه رسیدن به رکورد صد گل برای آبی ها است و مطمئنا او با انگیزه زیادیش برای ثبت این رکورد روز سختی را برای مدافعان توپچی رقم خواهد زد.

آرسنال با لشگری از مصدومان پس به اتحاد خواهد گذاشت آن‌ها مارتین اودگارد کاپیتان ارزشمند خود، میکل مرینو، تاکهیرو تومیاسو، کیران تیرنی و الکساندر زینچنکو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

منچسترسیتی و آرسنال با ۱۲ و ۱۰  امتیاز و البته با یک بازی کمتر در رده‌های دوم و پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn