کد خبر : 87728
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۴۲

رونمایی از معمای فضای مجازی در زمین واقعی/ فرصت کارلوس برای یاسین؛ گاریدو از ستاره جوان ناامید شد؟

رونمایی از معمای فضای مجازی در زمین واقعی/ فرصت کارلوس برای یاسین؛ گاریدو از ستاره جوان ناامید شد؟

به گزارش خبرورزشی، یاسین سلمانی فصل قبل به پرسپولیس آمد و بدون انجام حتی یک بازی کامل، خیلی زود رباط پاره کرد و کل فصل را از دست داد. در شروع این فصل گاریدو آمد که هیچ ذهنیت قبلی نسبت به بازیکنان و فضای فوتبال ایران نداشت. مرد اسپانیایی در تمرینات بازی‌های دوستانه به تمام

به گزارش خبرورزشی، یاسین سلمانی فصل قبل به پرسپولیس آمد و بدون انجام حتی یک بازی کامل، خیلی زود رباط پاره کرد و کل فصل را از دست داد. در شروع این فصل گاریدو آمد که هیچ ذهنیت قبلی نسبت به بازیکنان و فضای فوتبال ایران نداشت.

مرد اسپانیایی در تمرینات بازی‌های دوستانه به تمام بازیکنانش از جمله یاسین سلمانی بازی داد. فوتبالی‌ها می‌دانند که وقتی یک مربی از بازیکنی در پستی که خودش می‌گوید تخصص اوست، ناامید می‌شود او را در پست‌های دیگر هم محک می‌زند. این اتفاق برای سلمانی افتاد اما عده‌ای به اشتباه فکر کردند او آچار فرانسه و عصای دست گاریدو شده! و وقتی فصل شروع شد و گاریدو در چهار بازی لیگ برتر و لیگ نخبگان حتی ثانیه‌ای به سلمانی فرصت بازی نداد، هجمه عجیبی در فضای مجازی علیه مربی پرسپولیس شکل گرفت.

و همه منتظر بودیم تا بالاخره فرصت به این بازیکن برسد و ببینیم که عیار او در زمین چقدر است. یاسین سلمانی یک استعداد درخشان و بی‌نظیر بود که بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان و امید را به نشانه لیاقت بر بازو داشت. او در سپاهان خودش را به ترکیب اصلی رساند و ستاره تیم شد اما یک مصدومیت سنگین او را مدت‌ها از میدان دور کرد. وقتی سپاهان قرارداد استعداد جوانش را تمدید نکرد، خیلی‌ از کارشناسان به استناد شناخت از این باشگاه در امکان بازگشت یاسین به فرم ایده آل تردید کردند و در پرسپولیس هم همانطور که گفتیم، اصلا فرصتی برای محک جدی پیدا نکرد.

به این ترتیب همه منتظر رونمایی از این پدیده محبوب فضای مجازی بودیم. البته که ۱۰ دقیقه بازی برابر آلومینیوم متر و معیار مناسبی نیست اما آنچه ما در زمین دیدیم، ثابت کرد که گاریدو تا امروز حق داشته که روی این وینگر جوان حساب نکرده است. به خصوص که پرسپولیس در بخش تهاجمی خط میانی کلی چهره نامدار دارد که فقط ۳ نفر آنها امکان رفتن به میدان را دارند. یاسین سلمانی با این نمایش نشان داد کار بسیار سختی برای تحمیل خود به گاریدو دارد، در حضور عالیشاه، سروش، احمدزاده، امیری، صادقی و اورونوف!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn