کد خبر : 87802
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳

فکر می‌کردند پیروزی راحت است/ از آرنولد تعجب نمی کنم!

فکر می‌کردند پیروزی راحت است/ از آرنولد تعجب نمی کنم!

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل بورنموث در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، تأکید کرد که این برد به هیچ وجه آسان به دست نیامده است و شاگردانش برای کسب سه امتیاز بازی تلاش زیادی کردند. پس از شکست هفته گذشته مقابل ناتینگام فارست، لیورپول توانست در لیگ قهرمانان اروپا میلان

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل بورنموث در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، تأکید کرد که این برد به هیچ وجه آسان به دست نیامده است و شاگردانش برای کسب سه امتیاز بازی تلاش زیادی کردند.

پس از شکست هفته گذشته مقابل ناتینگام فارست، لیورپول توانست در لیگ قهرمانان اروپا میلان را شکست دهد و روز گذشته نیز با غلبه بر بورنموث دوباره به روزهای خوب بازگشت.

اشلوت در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: «بسیاری انتظار داشتند که این یک پیروزی راحت برای ما باشد، اما لیگ برتر بسیار رقابتی است و هر تیمی می‌تواند خطرساز شود. بورنموث ما را تحت فشار قرار داد و بازی سختی داشتیم.»

او در ادامه به عملکرد ترنت الکساندر آرنولد اشاره کرد و از اولین پاس گل او در فصل جدید لیگ برتر تمجید کرد: «تعجبی ندارد که آرنولد در گلزنی ما تأثیرگذار باشد، اما چیزی که بیشتر خوشم آمد نمایش دفاعی عالی‌اش بود. وقتی بازیکنی در هر دو فاز حمله و دفاع این‌چنین خوب کار می‌کند، من بسیار خوشحال می‌شوم.»

سرمربی لیورپول همچنین در مورد گلزنی داروین نونیس اظهار داشت: «امیدواریم او در هر بازی بیشتر گل بزند. عملکرد خوبی داشت و من از او رضایت کامل دارم.»

اشلوت همچنین از لوئیس دیاس و گل زیبای او تقدیر کرد و گفت: «دیاس تمام‌کنندگی فوق‌العاده‌ای داشت. اما نباید از تلاش‌های تیم پیش از گلزنی او غافل شد. توپ‌گیری ایبو و پاس دقیق آرنولد نقش مهمی در این گل‌ داشتند.»

دروازه‌بان دوم لیورپول، کوئیمین کلهر، به دلیل مصدومیت آلیسون بکر در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق به ثبت کلین‌شیت شد. اشلوت در این خصوص گفت: «داشتن دو دروازه‌بان با کیفیت برای هر تیم ضروری است. او چند سیو عالی داشت و زمان می‌خواهد تا حتی بهتر هم شود.»

این پیروزی باعث شد لیورپول با ۱۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر بایستد.

بیشتر بخوانید: لیورپول دوباره روی ریل پیروزی افتاد

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn