کد خبر : 87934
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

دونالد ترامپ پا به فرار گذاشت

دونالد ترامپ پا به فرار گذاشت

تیتر کوتاه گزارش می دهد؛ در حالی که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد دموکرات‌ها، برای مناظره دوم در تاریخ ۲۳ اکتبر آماده شده و دعوت سی‌ان‌ان را پذیرفته است، دونالد ترامپ از رویارویی مجدد با او سر باز زد و مناظره دوم را رد کرد. به نظر می‌رسد ترامپ که در مناظره قبلی شکست

تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

در حالی که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد دموکرات‌ها، برای مناظره دوم در تاریخ ۲۳ اکتبر آماده شده و دعوت سی‌ان‌ان را پذیرفته است، دونالد ترامپ از رویارویی مجدد با او سر باز زد و مناظره دوم را رد کرد. به نظر می‌رسد ترامپ که در مناظره قبلی شکست خورده بود، ترجیح داده از این چالش عقب‌نشینی کند و به جای رقابت دوباره، از زیر بار مناظره شانه خالی کند.

دونالد ترامپ پا به فرار گذاشت


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، روز گذشته (شنبه ۲۱ سپتامبر) دعوت کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری، برای مناظره مجدد را رد کرد. این در حالی است که چند ساعت پیش از آن، کمپین هریس اعلام کرده بود که او برای مناظره‌ای در تاریخ ۲۳ اکتبر با رقیب جمهوری‌خواه خود در شبکه سی‌ان‌ان موافقت کرده است.

به نقل از رویترز، جن او‌مالی دیلون، رئیس کمپین انتخاباتی کامالا هریس، در بیانیه‌ای گفت: “معاون رئیس‌جمهور، کامالا هریس آماده است تا یک بار دیگر با دونالد ترامپ در یک مناظره حضور یابد و او دعوت شبکه سی‌ان‌ان برای مناظره در ۲۳ اکتبر را پذیرفته است. دونالد ترامپ نباید مشکلی با قبول این مناظره داشته باشد.”

اما ترامپ بر موضع قبلی خود که هیچ مناظره دیگری تا پیش از انتخابات ۵ نوامبر برگزار نخواهد شد، تأکید کرد. وی در سخنرانی خود برای هوادارانش در شهر ویلمینگتون، کارولینای شمالی، اظهار داشت: “مشکل یک مناظره دیگر این است که خیلی دیر شده است. رأی‌گیری قبلاً آغاز شده است.”

هریس و ترامپ برای اولین بار در تاریخ ۱۰ سپتامبر در یک مناظره روبه‌رو شدند؛ مناظره‌ای که بر اساس نظرسنجی‌ها، هریس برنده آن شد.

ترامپ در ماه ژوئن نیز با جو بایدن، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده، مناظره کرده بود. عملکرد ضعیف بایدن در آن مناظره باعث نگرانی دموکرات‌ها شد و استراتژیست‌ها را وادار کرد تا به این فکر بیفتند که آیا حزب دموکرات باید گام بی‌سابقه‌ای برداشته و نامزد ۸۱ ساله خود را جایگزین کند یا خیر. بایدن در ماه ژوئیه از رقابت برای کاخ سفید کناره‌گیری کرد.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn