کد خبر : 88019
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

بارسلونا در جستجوی جانشین لواندوفسکی/ سه گزینه مدنظر آبی‌اناری‌ها چه کسانی هستند؟

بارسلونا در جستجوی جانشین لواندوفسکی/ سه گزینه مدنظر آبی‌اناری‌ها چه کسانی هستند؟

به زودی زمان آن فرا می‌رسد که روبرت لواندوفسکی به عنوان مهاجم اصلی بارسلونا کنار برود. این مهاجم لهستانی در ۱۲ ماه گذشته کمی افت داشت، اما او هنوز هم به اندازه کافی در گلزنی موفق بوده و جایگاه ثابت خود را حفظ کرده است. با این حال، انتظار می‌رود لواندوفسکی حداکثر تا سال ۲۰۲۶

به زودی زمان آن فرا می‌رسد که روبرت لواندوفسکی به عنوان مهاجم اصلی بارسلونا کنار برود. این مهاجم لهستانی در ۱۲ ماه گذشته کمی افت داشت، اما او هنوز هم به اندازه کافی در گلزنی موفق بوده و جایگاه ثابت خود را حفظ کرده است.

با این حال، انتظار می‌رود لواندوفسکی حداکثر تا سال ۲۰۲۶ بارسلونا را ترک کند و این موضوع باشگاه را مجبور به یافتن جانشینی برای او می‌کند. ویتور روکه آنقدرها مورد توجه باشگاه نیست و بارسلونا به دنبال نام‌های بزرگ خواهد بود و آنطور که نشریه اسپورت گزارش داده، یک فهرست اولیه سه‌نفره از گزینه‌های مدنظر تهیه شده است.

برجسته‌ترین گزینه، ارلینگ هالند مهاجم پرآوازه منچسترسیتی است. اگر بارسلونا بتواند در ۱۸ ماه آینده وضعیت مالی خود را سامان دهد، امکان پیگیری این سوپراستار وجود دارد.

بارسلونا همچنین به مهاجم گلزن اسپورتینگ، ویکتور گویکرس و بنیامین ششکو از لایپزیش که هفته گذشته مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کرد، توجه دارد.

همه این سه بازیکن قیمت بالایی خواهند داشت و تنها در صورتی قابل جذب خواهند بود که بارسلونا بتواند مشکلات مالی خود را به طور جدی حل کند.

بیشتر بخوانید: رئال مادرید در آستانه شکستن رکورد تاریخی بارسلونا

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn