کد خبر : 88025
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

رعنا آزادی‌ور با استایلی جدید و جذاب

رعنا آزادی‌ور با استایلی جدید و جذاب

به گزارش بازیگر 360 ، بازیگر محبوب و پرطرفدار سینمای ایران، رعنا آزادی‌ور، با انتشار جدیدترین عکس‌های خود، بار دیگر نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد. این تصاویر که در فضای مجازی منتشر شده‌اند، نشان از استایل شیک و بروز این بازیگر دارد. رعنا آزادی‌ور که با سریال‌های پرمخاطبی چون «زخم کاری» و «جیران»

به گزارش بازیگر 360 ، بازیگر محبوب و پرطرفدار سینمای ایران، رعنا آزادی‌ور، با انتشار جدیدترین عکس‌های خود، بار دیگر نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد. این تصاویر که در فضای مجازی منتشر شده‌اند، نشان از استایل شیک و بروز این بازیگر دارد.

رعنا آزادی‌ور که با سریال‌های پرمخاطبی چون «زخم کاری» و «جیران» به شهرت فراوانی رسید، همواره به خاطر انتخاب‌های جسورانه در پوشش و استایل خود شناخته می‌شود. در این مجموعه عکس‌ها، وی با ترکیبی از لباس‌های کلاسیک و مدرن، ظاهری شیک و جذاب را خلق کرده است.

رعنا آزادی‌ور کیست؟

رعنا آزادی‌ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ با فیلم «مارمولک» آغاز کرد و با بازی در فیلم‌هایی چون «درباره الی» و سریال‌هایی همچون «زخم کاری» به شهرت رسید. وی همچنین همسر بازیگر شناخته شده، مهدی پاکدل است.

واکنش کاربران به تصاویر جدید

تصاویر جدید رعنا آزادی‌ور با استقبال گسترده کاربران فضای مجازی روبرو شده است. بسیاری از طرفداران وی، از استایل جدید او ابراز رضایت کرده و او را یکی از شیک‌پوش‌ترین بازیگران ایرانی دانسته‌اند.

رعنا آزادی‌ور با استایلی جدید و جذاب رعنا آزادی‌ور با استایلی جدید و جذاب رعنا آزادی‌ور با استایلی جدید و جذاب

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn