کد خبر : 88067
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

تصاویر جدید گیتی خامنه همه را مات و مبهوت کرد !+ عكس

تصاویر جدید گیتی خامنه همه را مات و مبهوت کرد !+ عكس

به گزارش بازيگر 360 ،‌ گیتی خامنه، مجری محبوب تلویزیون، پس از گذشت ۴۰ سال از آغاز فعالیت هنری خود، همچنان جذاب و جوان به نظر می‌رسد. تصاویری جدید از این مجری باسابقه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان از تغییرات ظاهری مثبت او دارد. گیتی خامنه، مجری شناخته شده و محبوب برنامه‌های کودک

به گزارش بازيگر 360 ،‌ گیتی خامنه، مجری محبوب تلویزیون، پس از گذشت ۴۰ سال از آغاز فعالیت هنری خود، همچنان جذاب و جوان به نظر می‌رسد. تصاویری جدید از این مجری باسابقه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان از تغییرات ظاهری مثبت او دارد.

گیتی خامنه، مجری شناخته شده و محبوب برنامه‌های کودک و نوجوان در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ شمسی بود. او با صدای شیرین و چهره جذابش، خاطرات شیرینی را برای بسیاری از کودکان آن دوران رقم زد.

گیتی خامنه، مجری خاطره‌انگیز، جوان‌تر از همیشه

گیتی خامنه فعالیت حرفه‌ای خود را در تلویزیون از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد و به مدت ۱۵ سال به اجرای برنامه‌های کودک و نوجوان پرداخت.از جمله برنامه‌های محبوبی که او اجرا می‌کرد می‌توان به “کلاه قرمزی” و برنامه‌های دیگر با محوریت کودک و نوجوان اشاره کرد.
پس از مدتی فعالیت در تلویزیون ایران، گیتی خامنه به خارج از کشور مهاجرت کرد و مدتی به تدریس هنر و زبان فارسی مشغول شد.در سال‌های اخیر، گیتی خامنه بار دیگر به تلویزیون ایران بازگشت و در برخی از برنامه‌ها حضور پیدا کرد.

صدای دلنشین و چهره جذاب گیتی خامنه، او را به یکی از محبوب‌ترین مجریان کودک و نوجوان تبدیل کرد. او توانایی برقراری ارتباط صمیمی و دوستانه با کودکان را داشت و همین امر باعث می‌شد که کودکان به او علاقه‌مند شوند.
گیتی خامنه در اجرای برنامه‌های خود خلاقیت و نوآوری زیادی داشت و همین امر باعث می‌شد که برنامه‌های او برای کودکان جذاب باشد.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn