کد خبر : 88102
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

جزئیات فروش ۲ خودرو بهمن موتور ویژه مهر اعلام شد + قیمت

جزئیات فروش ۲ خودرو بهمن موتور ویژه مهر اعلام شد + قیمت

خبر را برای من بخوان به گزارش سایت طلا، جزئیات فروش و تکمیل وجه دیگنیتی پرایم و پرستیژ ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه در مهر ۱۴۰۳ توسط بهمن موتور اعلام شد. مشخصات دیگنیتی برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.5 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری مورد استفاده قرار گرفته است که

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، جزئیات فروش و تکمیل وجه دیگنیتی پرایم و پرستیژ ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه در مهر ۱۴۰۳ توسط بهمن موتور اعلام شد.

مشخصات دیگنیتی

برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.5 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری مورد استفاده قرار گرفته است که به لطف استفاده از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت 148 اسب بخاری در محدوده 5600 دور بر دقیقه و خروجی گشتاور 220 نیوتن متری در محدوده 1800 دور بر دقیقه تولید کند. باتوجه به جعبه دنده اتوماتیک CVT نصب شده بر روی دیگنیتی، پیشرانه توربوشارژر دیگنیتی می‌تواند مصرف سوخت 10.4 لیتری در شهر، مصرف سوخت 5.4 لیتری خارج از شهر و به صورت ترکیبی، مصرف سوخت 7.5 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی در شرایط کاملاً استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده‌های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn