کد خبر : 88109
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

تابلوهای موزه امام علی فروخته شده اند و قطعا باز نمی گردد!

تابلوهای موزه امام علی فروخته شده اند و قطعا باز نمی گردد!

هم میهن: عضو شورای شهر تهران گفت:‌ باتوجه به اینکه روال قانونی فروش تابلوهای موزه امام علی (ع) طی نشده است و معتقدم باید با عوامل آن برخورد شود.    ناصر امانی در جمع خبرنگاران درباره آثار موزه امام علی (ع) گفت: همانطور که در تذکرم عرض کردم از بیرون از شهرداری تهران به ما

هم میهن: عضو شورای شهر تهران گفت:‌ باتوجه به اینکه روال قانونی فروش تابلوهای موزه امام علی (ع) طی نشده است و معتقدم باید با عوامل آن برخورد شود.عضو شورای شهر تهران: تابلوهای موزه امام علی فروخته شده اند و قطعا باز نمی گردد!

 

 ناصر امانی در جمع خبرنگاران درباره آثار موزه امام علی (ع) گفت: همانطور که در تذکرم عرض کردم از بیرون از شهرداری تهران به ما اطلاع دادند که ۳۰ عدد تابلو از موزه امام علی (ع) به امانت گرفته شده است. امانت هم یعنی باید برگردنداه شود این آثار با دستور شفاهی از بالا در سه صورتجلسه ده تا ده تا خارج شده و قرار بوده به موزه بازگردانده شود.

 

وی ادامه داد: بعد از این تاریخ یک تفاهم نامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با آن موسسه منعقد کرده و در آنجا ضمن اینکه تاکید شده است این آثار به صورت امانی تحویل این موسسه می شود آمده است که یک هیات کارشناسی مرکب از سه منتخب از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دو نفر نیز از موسسه انتخاب می شود تا این آثار را قیمت گذاری کنند تا توسط این موسسه بفروش برسد.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn