کد خبر : 88246
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸

فیلمنامه بتمن ۲ آماده شد؛ رابرت پتینسون باز می‌گردد

فیلمنامه بتمن ۲ آماده شد؛ رابرت پتینسون باز می‌گردد

به گزارش بازیگر 360 ، مت ریوز در مصاحبه اخیر خود با Entertainment Weekly تایید کرد که فیلمنامه این فیلم به همراه ماتسون تاملین نوشته شده است و خود او نیز کارگردانی این قسمت را برعهده خواهد داشت. چه کسانی به بتمن ۲ برمی‌گردند؟ تاکنون بازگشت رابرت پتینسون در نقش بتمن و جفری رایت در

به گزارش بازیگر 360 ، مت ریوز در مصاحبه اخیر خود با Entertainment Weekly تایید کرد که فیلمنامه این فیلم به همراه ماتسون تاملین نوشته شده است و خود او نیز کارگردانی این قسمت را برعهده خواهد داشت.

چه کسانی به بتمن ۲ برمی‌گردند؟

تاکنون بازگشت رابرت پتینسون در نقش بتمن و جفری رایت در نقش کمیسر گوردون به طور رسمی تایید شده است. اما هنوز خبری از حضور سایر بازیگران در این قسمت منتشر نشده است.

رابطه سریال پنگوئن با بتمن ۲

مت ریوز همچنین تایید کرد که سریال پنگوئن قرار است به نوعی مقدمه‌ای برای رویدادهای فیلم بتمن ۲ باشد. اگرچه او جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نداد، اما این موضوع نشان می‌دهد که این دو اثر به هم مرتبط هستند.

آیا گرگ فریزر به بتمن ۲ برمی‌گردد؟

یکی از سوالات مهمی که طرفداران مطرح می‌کنند، بازگشت گرگ فریزر، فیلمبردار بسیار باسابقه هالیوود، به عنوان فیلمبردار بتمن ۲ است. مت ریوز در این باره ابراز تردید کرد و گفت که برنامه کاری فریزر بسیار شلوغ است و ممکن است نتواند در این پروژه حضور داشته باشد.

تاریخ اکران بتمن ۲

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فیلم بتمن ۲ در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، می‌توان انتظار داشت که بتمن ۲ نیز مانند قسمت اول، یک فیلم تاریک و واقع‌گرایانه باشد که به ریشه‌های شخصیت بتمن وفادار خواهد بود. همچنین، ارتباط این فیلم با سریال پنگوئن، می‌تواند به گسترش دنیای بتمن در دنیای سینما کمک کند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn