کد خبر : 88261
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴

۷ روش پرداخت قبض ایرانسل مسدود شده؛ رفع مسدودیت به دلیل بدهی ایرانسل

۷ روش پرداخت قبض ایرانسل مسدود شده؛ رفع مسدودیت به دلیل بدهی ایرانسل

۱. پرداخت قبض ایرانسل مسدود شده با شماره‌گیری سامانه ۷۰۷۱ اگر سیم کارت رند ایرانسل خریده‌اید و اکنون به دلیل بدهی مسدود شده است، جای نگرانی نیست. یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای پرداخت بدهی ایرانسل و رفع مسدودیت خط، شماره‌گیری سامانه ۷۰۷۱ از خط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۷۱۰۰۰ از سایر خط‌ها است. این سامانه

۱. پرداخت قبض ایرانسل مسدود شده با شماره‌گیری سامانه ۷۰۷۱

اگر سیم کارت رند ایرانسل خریده‌اید و اکنون به دلیل بدهی مسدود شده است، جای نگرانی نیست. یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای پرداخت بدهی ایرانسل و رفع مسدودیت خط، شماره‌گیری سامانه ۷۰۷۱ از خط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۷۱۰۰۰ از سایر خط‌ها است. این سامانه به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی از میزان کارکرد خط دائمی خود مطلع شوید و بلافاصله آن را پرداخت کنید. تماس با سامانه ۷۰۷۱ از خط ایرانسل کاملاً رایگان است و حتی اگر سیم‌کارت شما به دلیل بدهی مسدود شده باشد، همچنان می‌توانید به این شماره زنگ بزنید. همچنین این سامانه امکاناتی مانند استعلام حساب، افزایش سقف مصرف و پیگیری تراکنش‌های پرداختی را به دو زبان فارسی و انگلیسی فراهم می‌کند.

۲. پرداخت بدهی ایرانسل مسدود شده در سامانه پرداخت قبوض

برای پرداخت سریع و آسان قبض‌های ایرانسل، به سامانه پرداخت قبوض به آدرس مراجعه کنید. کافی است شماره تلفن خود را بنویسید و با دریافت رمز یکبارمصرف، به سامانه وارد شوید. در این سایت امکان مشاهده بدهی معوقه و پرداخت آن وجود دارد. همچنین کارکرد دوره جاری، بدهی معوقه و تاریخچه پرداخت‌های خود را می‌بینید. از سایر امکانات این سامانه، دانلود نسخه PDF قبض‌ها و گفت‌وگوی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی است. باید بدانید که برای رفع مسدودیت و فعال‌سازی دوباره خط پس از پرداخت بدهی، نیازی به استفاده از کد فعال سازی سیم کارت ایرانسل ندارید و خط شما به‌طورخودکار فعال می‌شود.

۳. استفاده از کد دستوری برای پرداخت قبض ایرانسل دائمی مسدود شده

اگر به دنبال روشی ساده و سریع برای پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی ایرانسل خود هستید، کافی است کد دستوری #۷* (ستاره ۷ مربع) را از گوشی خود شماره‌گیری کنید. پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم، به‌راحتی قبض خود را پرداخت کنید تا خط‌تان رفع مسدودی شود. این روش نیازی به اینترنت ندارد و شما می‌توانید در هر زمانی و از هر جایی پرداخت خود را انجام دهید.

شماره گیری کد دستوری خاص برای پرداخت قبض ایرانسل مسدود شده

۴. پرداخت قبض ایرانسل قطع شده در برنامه ایرانسل من

اگر به دنبال روشی راحت برای پرداخت قبض‌های ایرانسل خود هستید، اپلیکیشن ایرانسل من دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید. با نصب این برنامه کاربردی روی گوشی خود، به‌راحتی به بخش صورت‌حساب وارد شوید و فقط با چند کلیک قبض خود را پرداخت کنید. در این روش باید کارت بانکی و رمز دوم داشته باشید. علاوه‌بر پرداخت قبض، جزئیات کامل صورت‌حساب‌های خود را نیز می‌بینید.

۵. پرداخت قبض ایرانسل و رفع مسدودی با مراجعه حضوری به بانک

اگر ترجیح می‌دهید قبض ایرانسل خود را به‌صورت حضوری پرداخت کنید، به شعب بانک‌های موردتایید ایرانسل مراجعه کنید. برای پرداخت از طریق بانک ملت، مبلغ قبض را به شماره حساب ۴۴۴۴۴۰/۹۶ واریز کنید. در بانک ملی شماره حساب ۲۰۰۲۱۹۲۹۰۰۰۸ و در بانک تجارت شماره ۲۱۰۴۴۷ برای این کار در نظر گرفته شده است. البته باید به این نکته توجه کنید که پرداخت‌های حضوری با تاخیر در سیستم ایرانسل ثبت می‌شوند. برای بانک ملت این زمان ۲۴ ساعت و برای بانک‌های ملی و تجارت حدود ۴۸ ساعت است؛ بنابراین، اگر عجله‌ای برای رفع مسدودیت ندارید، این روش مناسب شماست.

۶. استفاده از قابلیت پرداخت خودکار بدهی خط ایرانسل برای رفع مسدودیت

اگر همیشه نگران فراموش کردن پرداخت قبض‌های سیم‌کارت دائمی خود هستید، قابلیت پرداخت خودکار بهترین راه‌حل برای شماست. با این روش می‌توانید در اپلیکیشن بانک‌های ملی، ملت و تجارت، سقفی را برای برداشت از حساب خود مشخص کنید. سپس در فواصل زمانی معین، قبض‌های شما به‌صورت‌خودکار پرداخت می‌شوند.

۷. استفاده از سامانه پرداخت آنلاین قبض سیم‌کارت دائمی ایرانسل برای رفع مسدودی خط

برای پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی خود، وارد سایت شوید. در این سامانه با یکی از کارت‌های عضو شبکه شتاب، صورتحساب خود را بدون هیچ‌گونه کارمزدی پرداخت کنید. در این سایت سه مسیر مختلف برای پرداخت بدهی پیش روی شماست: پرداخت با شماره تلفن، با کد شناسه و شناسه قبض. برای دریافت کد شناسه و شناسه قبض باید شماره تماس ایرانسل‌تان (که مسدود شده است) را به سرشماره ۲۱۲۱ بفرستید.

استفاده از سامانه پرداخت ایرانسل برای تسویه بدهی قبض خط

رفع مسدودی خط رند ایرانسل با روش‌های ساده پرداخت بدهی

روش‌های متنوعی برای پرداخت قبض‌ ایرانسل دائمی و رفع مسدودیت خط وجود دارد. از شماره‌گیری کد دستوری #۷* (ستاره ۷ مربع) و استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من گرفته تا مراجعه حضوری به بانک، همه این راهکارها به شما کمک می‌کنند تا بدون دغدغه قبض‌ معوقه خود را پرداخت کنید و خط دائمی‌تان را از خطر سلب امتیاز نجات دهید. هرکدام از این روش‌ها مزایای خاص خود را دارند؛ مثلاً با پرداخت آنلاین هیچ کارمزدی از حساب شما کسر نمی‌شود.

اگر به فکر خرید یا فروش سیم‌کارت رند ایرانسل هستید، سایت رند یکی از بهترین و امن‌ترین گزینه‌ها برای شماست. این سایت با همکاری بهترین فروشندگان سیم‌کارت در ایران، بستری مطمئن و قابل‌اعتماد برای خریدوفروش سیم‌کارت‌های رند فراهم کرده است. با خیال راحت می‌توانید سیم‌کارت موردنظر خود را انتخاب کنید و از خریدی ایمن و مطمئن لذت ببرید.

 

این محتوا حاوی تبلیغات میباشد

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn