کد خبر : 88266
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

زوروی جدید، این بار یک زن!

زوروی جدید، این بار یک زن!

به گزارش بازیگر 360 ، شبکه سی‌بی‌اس تولید سریال جدیدی با محوریت شخصیت افسانه‌ای زورو را بر عهده گرفته است. اما این بار با یک تفاوت بزرگ: شخصیت اصلی این سریال یک زن است! زنی با نقاب زورو در این سریال که قرار است در زمان حال روایت شود، دختری جوان و لاتین‌تبار متوجه می‌شود

به گزارش بازیگر 360 ، شبکه سی‌بی‌اس تولید سریال جدیدی با محوریت شخصیت افسانه‌ای زورو را بر عهده گرفته است. اما این بار با یک تفاوت بزرگ: شخصیت اصلی این سریال یک زن است!

زنی با نقاب زورو

در این سریال که قرار است در زمان حال روایت شود، دختری جوان و لاتین‌تبار متوجه می‌شود پدر متوفی‌اش همان زوروی افسانه‌ای بوده است. او با الهام از پدرش و برای محافظت از مردم شهر آستین در برابر ظلم و ستم ثروتمندان، ماسک زورو را بر چهره می‌زند و به مبارزه برمی‌خیزد.

تیمی قدرتمند پشت پروژه

رابرت رودریگز، کارگردان نام‌آشنای هالیوود، هدایت این پروژه را برعهده دارد. او پیش از این با آثاری چون «اسپای کیدز» و «سین سیتی» شهرت جهانی یافته است. همچنین، جان هالوین، فیلمنامه‌نویس مطرح، به همراه ربکا رودریگز (خواهر رابرت رودریگز) وظیفه نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده دارند.

زورو، یک شخصیت محبوب جهانی

شخصیت زورو در طول تاریخ بارها و بارها در قالب فیلم، سریال و انیمیشن به تصویر کشیده شده است. اما این اولین باری است که شاهد یک زوروی زن هستیم. این رویکرد جدید و نوآورانه، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این شخصیت افسانه‌ای را به خود جلب کرده است.

زوروهای دیگر در راهند

علاوه بر سریال سی‌بی‌اس، پروژه‌های دیگری نیز با محوریت زورو در دست ساخت است. از جمله می‌توان به یک نسخه فرانسوی با بازی ژان دوجاردین و یک نسخه اسپانیایی با بازی میگل آنجل برناردئو دواتو اشاره کرد. همچنین، ویلمر والدراما و برایان کاگمن نیز در حال تولید سریالی با محوریت زورو برای شبکه دیزنی پلاس هستند.

آینده زورو

با توجه به محبوبیت همیشگی شخصیت زورو و رویکردهای جدیدی که در پروژه‌های اخیر دیده می‌شود، می‌توان پیش‌بینی کرد که این شخصیت افسانه‌ای همچنان برای سال‌های آینده در دنیای سینما و تلویزیون حضور داشته باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn