کد خبر : 88283
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹

جود بلینگام به دربی مادرید می رسد؟

جود بلینگام به دربی مادرید می رسد؟

شب گذشته رئال مادرید موفق شد در ششمین بازی خود در لالیگا، چهارمین برد خودش را به دست بیاورد. کهکشانی‌ها با 4 گل از سد اسپانیول عبور کردند تا روند پیروزی‌هایشان در هفته‌های اخیر ادامه‌دار باشد. در این مسابقه دنی کارواخال، رودریگو، وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه برای رئال مادرید گلزنی کردند تا سفیدهای چامارتین به یک قدمی رقیب سنتی

شب گذشته رئال مادرید موفق شد در ششمین بازی خود در لالیگا، چهارمین برد خودش را به دست بیاورد. کهکشانی‌ها با 4 گل از سد اسپانیول عبور کردند تا روند پیروزی‌هایشان در هفته‌های اخیر ادامه‌دار باشد. در این مسابقه دنی کارواخال، رودریگو، وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه برای رئال مادرید گلزنی کردند تا سفیدهای چامارتین به یک قدمی رقیب سنتی خود، یعنی بارسلونا برسند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از این تیتر؛ اما خبر نگران‌کننده برای هواداران رئال مادرید مصدومیت دوباره جود بلینگام است. بازیکنی که فصل گذشته درخشان ظاهر شد، در این فصل تا به این هفته نتوانست گلی به ثمر برساند. البته باید گفت که او در اکثر بازی‌های این فصل مصدوم بود و فرصت زیادی هم برای بازی به دست نیاورد. حالا گفته می‌شود که او دوباره دچار مصدومیت شده است، این بار از ناحیه کتف دست چپ. بلینگام شب گذشته در نیمه دوم برای جلوگیری از ضدحمله اسپانیول یک تکل سالم و خوب زد که باعث شد فشار روی دروازه اسپانیول حفظ شود، اما خودش در آن صحنه از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد.

به نقل از خورخه پیکون، این‌که بلینگام و کارواخال به دیدار برابر می‌رسند یا نه هنوز مشخص نیست. البته چند خبرگزاری دیگر نیز اطلاع دادند که بلینگام بعید است بتواند در برابر آلاوز رئال مادرید را همراهی کند، اما به احتمال زیادی برای دربی مادرید مقابل اتلتیکو آماده خواهد بود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn