کد خبر : 88337
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴

درخواست نوشهری‌ها برای وتو کردن تصمیم ناظر محروم شده +نامه

درخواست نوشهری‌ها برای وتو کردن تصمیم ناظر محروم شده +نامه

به گزارش خبرورزشی، داود رفعتی ناظر جنجالی فوتبال ایران که کوتاهی او در جریان بازی سپاهان و ملوان موجب فوت یک هوادار حاضر در استادیوم شد، امروز با محرومیت 4 ماهه از سوی فدراسیون فوتبال مواجه شد. رفعتی چندی قبل برای بررسی وضعیت ورزشگاه نوشهر به این شهر شمالی سفر کرد اما با ایرادهای متعددی

به گزارش خبرورزشی، داود رفعتی ناظر جنجالی فوتبال ایران که کوتاهی او در جریان بازی سپاهان و ملوان موجب فوت یک هوادار حاضر در استادیوم شد، امروز با محرومیت 4 ماهه از سوی فدراسیون فوتبال مواجه شد. رفعتی چندی قبل برای بررسی وضعیت ورزشگاه نوشهر به این شهر شمالی سفر کرد اما با ایرادهای متعددی که از آن جا گرفت، ورزشگاه فوق را قابل میزبانی ندانست. با این حال امروز مدیران باشگاه شهرداری نوشهر با ارسال یک نامه به رییس فدراسیون فوتبال، خواهان وتو کردن این تصمیم شدند.

مدیران باشگاه شهرداری که قول ساخت یک ورزشگاه تا سال آینده را داده‌اند، در این نامه به مهدی تاج از برطرف شدن ایرادهای ورزشگاه شهدای شهر نوشهر خبر دادند و اینکه ورزشگاه وطنی قائمشهر را هم به عنوان استادیوم دومشان معرفی کردند. در این شرایط خواسته آنها برگزاری بازی هفته چهارم لیگ آزادگان مقابل پیکان در ورزشگاه اختصاصی خودشان است و رونوشت این نامه را هم به سازمان لیگ ارسال کرده‌اند. اکنون باید دید خواسته آنها اجابت می‌شود یا خیر.

درخواست نوشهری‌ها برای وتو کردن تصمیم ناظر محروم شده +نامه

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn