کد خبر : 88355
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴

وزنه‌برداری جوانان جهان/ اولین نماینده ایران شانزدهم شد

وزنه‌برداری جوانان جهان/ اولین نماینده ایران شانزدهم شد

به گزارش روزپلاس، سیده غزل حسینی در پایان رقابت‌های وزن 64 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا، با رکورد مجموع 192 کیلوگرم در رده شانزدهم قرار گرفت. حسینی در حرکت یک ضرب پس از مهار وزنه 86 کیلوگرمی، دو بار وزنه‌های 90 و 91 کیلوگرم را از دست داد. رکورد جوانان ایران در این

وزنه‌برداری جوانان جهان/ اولین نماینده ایران شانزدهم شد

به گزارش روزپلاس، سیده غزل حسینی در پایان رقابت‌های وزن 64 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا، با رکورد مجموع 192 کیلوگرم در رده شانزدهم قرار گرفت.

حسینی در حرکت یک ضرب پس از مهار وزنه 86 کیلوگرمی، دو بار وزنه‌های 90 و 91 کیلوگرم را از دست داد. رکورد جوانان ایران در این دسته با 89 کیلوگرم در اختیار ریحانه کریمی بود که دست‌نخورده باقی ماند.

در ادامه رقابت و در حرکت دوضرب، حسینی ابتدا وزنه 100 و سپس وزنه 106 کیلوگرم را مهار کرد. وی در تلاش سوم خود نتوانست وزنه 111 کیلویی را بالای سر ببرد و با حدنصاب مجموع 192 کیلوگرم، در جایگاه شانزدهم ایستاد.

در این دسته، سیگورا گروسو از کلمبیا با ثبت وزنه‌های 101 در یک ضرب و 130 کیلوگرم در دوضرب، با رکورد 231 کیلوگرم هر سه مدال طلا را به دست آورد و نمایندگان آمریکا و اکوادور در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند.

 

منبع

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn