کد خبر : 88390
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳

پات در دربی اصفهانی‌ها/سه امتیاز شیرین به حساب شاگردان اسکوچیچ واریز شد

پات در دربی اصفهانی‌ها/سه امتیاز شیرین به حساب شاگردان اسکوچیچ واریز شد

به گزارش خبرگزاری برنا، ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند. این دو تیم ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند، مسابقه‌ای که به تساوی یک – یک و تقسیم امتیاز بین دو تیم خاتمه یافت. آریا یوسفی در دقیقه ۳۱ اولین گل مسابقه را به ثمر رساند تا

به گزارش خبرگزاری برنا، ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.

این دو تیم ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند، مسابقه‌ای که به تساوی یک – یک و تقسیم امتیاز بین دو تیم خاتمه یافت.

آریا یوسفی در دقیقه ۳۱ اولین گل مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان مورایس با پیروزی به رختکن بروند. نیمه دوم مسابقه با کمترین موقعیت روی دروازه دو تیم دنبال می‌شد تا اینکه کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۷۰ وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه ۸۳ گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. با این اوصاف کمال کامیابی‌نیا را می‌توان تعویض طلایی محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن در دربی اصفهان دانست.

در دیدار دیگر امروز 

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و تراکتور تبریز، در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و از ساعت 19 امروز (یکشنبه) پیگیری شد که در این بازی تراکتور با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

ریکاردو آلوز در دقیقه 12 دروازه خیبر را گشود، اما مهرداد قنبری در دقیقه 20 با گلزنی از روی نقطه پنالتی توانست گل خورده میزبان را جبران کند. دانیال اسماعیلی‌فر اما در دقیقه 61 گل دوم و پیروزی‌بخش تراکتور را به ثمر رساند تا سه امتیاز را به شاگردان دراگان اسکوچیچ هدیه بدهند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn